Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر نوبخت،رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: توافقی صورت گرفت و 200 میلیارد تومتان اعتبار تکمیلی به طرح به دو خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین اختصاص یافت و تا پایان سال افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمد باقر نوبخت امروز در جمع خبرنگاران زنجان اظهار داشت: دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه این خط راه‌آهنی می‌تواند قزوین را به زنجان متصل کند، افزود: بیش از 7 میلیون تن بار در این مسیر در کریدور شرق به غرب افزایش حمل اتفاق می‌افتد.   این مسئول بیان داشت: راه‌اندازی این خط آهن موجب کاهش یک و نیم ساعت زمان در این مسیر خواهد شد.   رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه بتوانیم در امسال افتتاح کنیم توافقی صورت گرفت و 200 میلیارد تومتان اعتبار تکمیلی به طرح اختصاص یافت.   نوبخت با اشاره به افزایش دو مرحله‌ای حقوق کارمندان و بازنشستگان، گفت: مرحله اول اسفند ماه افزایش یافت و مرحله دوم فروردین ماه 15 درصد حقوق همه کارکنان شاغل و بازنشسته افزایش یافت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال