Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسگر جمشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز در نشستی با شورای ثبت احوال شهرستان شیراز، از دادستان عمومی و انقلاب شیراز درخواست کرد: به وضعیت کودکان بی سرپرست و هویت نامعلوم، رسیدگی و نتایج کسب شده را به منظور ساماندهی و هویت بخشی به این کودکان در اسرع وقت به ثبت احوال و بهزیستی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: جمع آوری و تعیین تکلیف کودکان سرراهی و تحویل آنان به اداره بهزیستی شیراز، بسیار حائز اهمیت است.

علی عسگر جمشیدی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مسئول نظارت بیش از پیش بر عملکرد بیمارستان‌های شهرستان دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی با دقت و حساسیت، جزئیات آمار زاد و ولد و مرگ و میر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت شهرستان را رصد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز، از نیروی انتظامی خواست تا در اسرع وقت، نتایج استعلام وضعیت کودکان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را تعیین تکلیف کرده و جهت صدور شناسنامه به اداره ثبت احوال اعلام کنند.

او با اشاره به نقش و جایگاه قوانین و مقررات مرتبط با ثبت احوال در جامعه اظهار کرد: هر گونه بی توجهی و سهل انگاری در خصوص رعایت مقررات ثبت احوال ناهنجاری‌های اجتماعی گسترده‌ای را در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز ضمن تاکید بر تعامل بیش از پیش اعضای شورای ثبت احوال و دقت نظر بر اجرای مصوبات، تشکیل جلسات سه جانبه و فوق العاده بین ادارات بهزیستی، ثبت احوال و دادستانی، به منظور اجرای ماده ۱۸ قانون صدور شناسنامه و تعیین تکلیف کودکان بی سرپرست را یک ضرورت برشمرد.

جمشیدی از آمادگی روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز برای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی قوانین و مقررات ثبت احوال به شهروندان خبر داد و افزود: این حق بدیهی مردم است که با حقوق شهروندی خود و خدماتی که دولت به آنان ارائه می‌کند، به خوبی آشنا شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودکان بی سرپرست صدور شناسنامه ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی