Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صدا و سیما امروز در گفتگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما، با کنایه به مسعود سلطانی فر، قهرمانی های پرسپولیس را به صورت غیر مستقیم حاصل حمایت های وزیر ورزش از این تیم دانست.

وی در این گفتگو عنوان داشت: با سلام خاص خدمت همه باباها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند فرزندم کار کند و آخر ماه این بابا پولی به اوستا می داد که به فرزندش بدهد که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا جایزه را که گرفته بود؟... هشتگ... بابا مسعود... و دست همه باباها و بزرگترها درد نکند»!

کد خبر 4984106

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی وزارت ورزش و جوانان فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن
  • سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو