Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: روزانه حدود ٢٥٠ هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان تولید و با نرخ مصوب مصرف کننده ١٥٠٠ تومان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید فرخی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: استراتژی ستاد تنظیم بازار استان بر این است که کالاها به وفور در دسترس مردم باشد و با نرخ متعارف به دست مصرف کننده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ظرفیت همه ابزارها و ارتباطات بایستی استفاده شود تا شاهد کمبود هیچ کالایی در استان نباشیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان داشت: در تیر ماه میزان جوجه ریزی در استان مرکزی ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار قطعه بوده است که این تعداد باید افزایش یابد.

فرخی با اشاره به قیمت بالای مسکن گفت: باید هرچه سریع‌تر عوامل موثر بر افزایش قیمت مسکن بررسی شود، اتحادیه‌های مشاورین املاک استان در خصوص مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره بها برای تمدید قرارداهای اجاره مسکن در سطح استان بر روند اعمال این مصوبه نظارت داشته باشند.

وی بیان کرد: موضوع افزایش تا سقف ١٥ درصد نرخ اجاره بها را مشاورین املاک رعایت کنند در غیر این صورت با متخلفین برخورد می‌شود.

معاون استاندار مرکزی با بیان اینکه کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد، اظهار کرد: طبق اعلام اتاق اصناف روزانه حدود ٢٥٠ هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان تولید و با نرخ مصوب مصرف کننده ١٥٠٠ تومان توزیع می‌شود.

وی افزود: اتاق اصناف فرایند صدور مجوزهای صنفی برای تولید ماسک را تسهیل و مشوق‌های لازم در نظر گرفته شود، همچنین بسیج اصناف بر روند فعالیت این کارگاه ها نظارت داشته باشد و تامین نیاز پارچه و مواد اولیه را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی تولید ماسک قیمت مسکن تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد