Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۶ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی پوشش گیاهی مهار شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد ،گفت: دیروز ساعت ۲ بامداد در پی تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی علف‌های هرز در نزدیکی پارک ملت این شهرستان یک گروه از نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله با تجهیزات کامل به محل اعزام و مانع از پیش روی آتش به اطراف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه عامل انسانی و سهل انگاری مهم‌ترین علت بروز این حوادث است، افزود: با گرم شدن هوا و خشک شدن مراتع احتمال وقوع حریق در این قسمت‌ها بیشتر می‌شود که بخشی از این موضوع نتیجه بی احتیاطی مردم است و باید به منظور حفظ و نگهداری این مناطق آگاهی بخشی و فرهنگ سازی بیشتری انجام شود.

احمدی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی با شماره تلفن ۱۲۵ تماس بگیرند.

سگ گرفتار در پل آهنی رهاسازی شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز ساعت ۱۱ صبح با تماس مردمی مبنی بر گیر کردن پای سگ در پل آهنی بلافاصله یک گروه سه نفره از نیرو‌های سازمان با تجهیزات مخصوص به محل اعزام شدندو اقدامات رها سازی را انجام دادند.

او افزود: سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

به دام انداختن مار در منزل مسکونی

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: دیروز ساعت ۱۴ بعد از ظهر درپی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی از ورود یک حلقه مار به منزل مسکونی در منطقه شهرک کارمندان این شهرستان با خبر شدیم.

او با اشاره اینکه این مار ۱ متری پس از زنده گیری در طبیعت رهاسازی شد، افزود: با توجه به ازیاد تماس‌های مردمی مبنی بر وجود مار در مناطق شهری همشهریان در صورت مشاهده مار، بلافاصله مراتب را با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات اخبار حوادث سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)



منبع:صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ