Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@05:34:25 GMT

تخت‌های «آی‌سی‌یو» در قزوین پر شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۲۶۸۱

تخت‌های «آی‌سی‌یو» در قزوین پر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای شهرستان تاکستان، اظهار کرد: برگزاری مراسم عروسی و عزا و تجمعات غیر ضروری عامل اصلی شیوع بیماری کرونا در استان و مخصوصاً شهرستان تاکستان است که باید اینگونه مراسم با محدودیت تعداد نفرات برگزار شود.

معاون استاندار تاکید کرد: در روستاها و بخش‌های شهرستان‌های درگیر کرونا هر نوع مراسمی برگزار می‌شود باید بخشدار، فرمانده کلانتری، دهیار و بهیار روستا بر آن نظارت کنند تا با محدودیت نفرات برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تاکید کرد: تالارهای پذیرایی و هتل‌ها تا دو هفته آینده در شهرهای استان تعطیل است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی باید در این زمینه نظارت داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان تاکستان، خواستار شد: مردم این شهرستان به مدت دو هفته فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت کنند و مراسم عروسی و عزا را با محدودیت تعداد افراد شرکت کننده برگزار کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به نزدیکی فصل برداشت محصول در شهرستان تاکستان ضروری است فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی رعایت شود و جهاد کشاورزی در این خصوص باید اقدام کند.

حبیبی در ادامه تاکید کرد: ضد عفونی کردن شهر به صورت هدفمند در دستور کار شهرداری قرار بگیرد و شهرداران با هماهنگی بسیج و سپاه، مکان‌های پر رفت آمد شهر را ضد عفونی کنند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به آگاه سازی و آموزش مسائل بهداشتی، افزود: با بهره گیری از فضای شهری با نصب بنر برای اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان جهت استفاده از ماسک اقدام شود.

حبیبی گفت: با توجه به صنعتی بودن شهرستان تاکستان ضرورت دارد اداره کار شهرستان با نظارت و بازدید مستمر از واحدهای تولیدی، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در این واحدها کنترل و گزارش کند.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده کرونا در سطح استان، تاکید کرد: برای پیشگیری و مقابله با این ویروس همه مسئولیت اجتماعی داریم و باید با تمام توان در این زمینه تلاش کنیم.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هشدار داد: با توجه به آمار بالای مبتلایان به کرونا، ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌ها پر شده و در زمینه تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با مشکل مواجه هستیم که این موضوع نگران کننده است.

معاون استاندار گفت: با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا، دو شعبه بانکی در سطح استان تعطیل و بیش از ۶۰ کارمند بانکی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 4984103

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی شهرستان تاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد