Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وینگر ایرانی تیم فوتبال برایتون به دلیل دستمزد بالایش هنوز با آژاکس به توافق نرسیده است. تاریخ انتشار: 10:37 - 06 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۱۴۸

خبرگزاری میزان - علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی تیم فوتبال برایتون در یکی، دو سال اخیر با کاهش چشم‌گیر قیمت روبرو شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات سایت معتبر «Transfermarket»، این ستاره ایرانی پس از فصل فوق‌العاده‌اش در سال ۲۰۱۸ که موفق شد عنوان آقای گلی لیگ برتر هلند را به دست بیاورد، ۱۸ میلیون یورو قیمت داشت و در نهایت با ۲۴ میلیون از آلکمار راهی باشگاه برایتون انگلیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، او در یک سال اخیر، با کاهش محسوس قیمت مواجه شده است. جهانبخش هنوز نتوانسته در برایتون درخشش‌های زمان حضورش در آلکمار را به نمایش بگذارد. از طرفی، با وجود عملکرد خوب او در تمرینات و مسابقاتی که به میدان رفته، به نظر می‌رسد گراهام پاتر، سرمربی برایتون اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد و جهانبخش اکثرا نیمکت‌نشین و بعضا سکونشین بوده است. ستاره تیم ملی کشورمان در این فصل فقط سه بازی برای تیمش در ترکیب اصلی انجام داده است.

قیمت جهانبخش که پیش از این تا ۲۰ میلیون یورو هم افزایش یافته بود، چند ماه پیش به ۱۲ میلیون یورو کاهش پیدا کرد. با این حال، او همچنان این روند کاهشی را طی کرد و در حال حاضر تنها ۶/۵ میلیون یورو قیمت دارد. مبلغی که پرداخت آن برای باشگاه‌های آیندهوون و آژاکس که خواهان خرید او هستند، اصلا مبلغ زیادی نیست.

این وینگر ایرانی تلاش زیادی برای حضور در ترکیب برایتون کرد، اما به نظر می‌رسد پاتر تمایلی به تغییر نگرش خود درباره جهانبخش ندارد. همین مسئله شایعات جدایی این بازیکن از برایتون را قوت بخشیده است. اکنون سخت‌ترین مانع برای انتقال جهانبخش به آیندهوون یا آژاکس، میزان دستمزد او است.

طبق گزارش‌ها، جهانبخش هفته‌ای ۵۵ هزار یورو از برایتون دریافت می‌کند که این مبلغ در سال به ۳ میلیون یورو می‌رسد و آیندهوون و آژاکس فقط با این مسئله کمی مشکل دارند که برسر حل آن هم مشغول مذاکره هستند.

بیشتر بخوانید: تماس اورمارس با برایتون برای انتقال جهانبخش به آژاکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش لیگ برتر فوتبال آلکمار آژاکس آیندهوون میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در معاملات امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۹۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • طرح‌های مهم تأمین و انتقال آب به تهران در پیچ و خم اعتبارات
  • قیمت دلار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت