Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان سریال تلویزیونی "دخترم نرگس"، مجموعه تلویزیونی"معراجی‌ها" به آنتن می‌رسد؛ در روزهایی که "۸۷ متر" سکانس‌های میانی‌اش را آرام و آهسته پیش می‌برد و احتمالاً "پس از آزادی" با فضایی که دارد در ایام محرم، آنتن شبکه یک را قٌرق کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال‌های تلویزیون با سختی شرایط کرونا، جلوی دوربین‌اند تا در ایام و مناسبت‌های مختلف، آنتن خالی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان اتفاقی که در شبکه یک سیما می‌افتد و مجموعه‌هایی همچون "87 متر" سکانس‌های میانی‌اش را آرام و آهسته و وجود سختی شرایط کرونایی جلو می‌برد. با پایان یافتن دوران پخشِ "دخترم نرگس" نوبت به پخش دوباره "معراجی‌ها" مسعود ده‌نمکی رسیده است و تا ایام محرم ادامه دارد. 

نمایی از سریال "87 متر"

پیش از این صحبت‌هایی درباره "87 متر" مطرح شد که جایگزین این سریال می‌شود که به‌دلیل آماده نشدن و شیوع کرونا و سختی شرایط تصویربرداری، چند صباح دیگری کیانوش عیاری و همکارانش جلوی دوربین خواهند بود. پیشنهادی مطرح است که "پس از آزادی" سریال ایام محرم باشد و باید ببینیم جدیدترین سریال محمدعلی باشه‌آهنگر و سعید سعدی، آنتن شبکه یک سیما را قُرق خواهند کرد یا دقیقه 90 سریال دیگری یا از سیمافیلم و یا از معاونت استان‌های صداوسیما به شبکه می‌رسد؟

نمایی از سریال "پس از آزادی"

"پس از آزادی" به‌خاطر نمایش مشکلات اقتصادی و فضای پس از آزادی از زندان، گرفتاری‌های اشتغال و خیلی از دغدغه‌های دیگر شاید گزینه مناسبی برای این ایام باشد. سعید سعدی پیش از این خبر از تمام شدن تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی و تدوین همزمان داده بود. البته که چندی پیش به دنبال ساخت تیتراژ و چند مرحله پساتولید بودند. البته مراحل فنی "پس از آزادی" مانند تدوین، صداگذاری و جلوه‌های ویژه که به ترتیب برعهده حمید باشه آهنگر، آرش قاسمی و حسن پیله‌ور است، همزمان با تصویربرداری جلو رفت.

رضا داودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، اصغر همت، قاسم زارع، خسرو شهراز، سام کبودوند، امید روحانی، حسین باشه‌آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی، المیرا دهقان و… از بازیگران اصلی سریال "پس از آزادی"‌اند. سریالی که 12 ماه در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین قرار گرفت. سریال "پس از آزادی" اعلام شده بود در 35 قسمت تولید می‌شود با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به 40 قسمت 42 دقیقه‌ای رسید.

نمایی از سریال "معراجی‌ها"

از روز چهارشنبه، "معراجی‌ها" به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد. حتماً از ماجرایش خبر دارید که:  "قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک یکی از  اساتید، اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند ..." .

این خلاصه‌ای از داستان معراجی‌ها است که از چهارشنبه 8  مرداد هر شب بعد از بخش خبری ساعت 22 نمایش داده می شود. مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، علی صادقی، رضا رویگری، حدیثه تهرانی، لاله صبوری، محمود عزیزی، پوراندخت مهیمن، حسین مهری، اصغر نقی‌زاده، بهنوش بختیاری، سمانه پاکدل، دانیال عبادی، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، دانیال عبادی و بهاره افشاری از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. 

مجموعه تلویزیونی"معراجی‌ها" به کارگردانی "مسعود ده‌نمکی" و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 29 قسمت پخش می‌شود؛ پخش این مجموعه تلویزیونی تا ایام محرم ادامه دارد. 

ماجرای اختلاس‌گرها در "طلاق" ابوالقاسم طالبی/ قطب‌الدین صادقی: چرا تلویزیون سریال ماندگار نمی‌سازد؟لوکس‌بازی و اغواگری بازیگران در قابِ تلویزیون/ چرا آگهی‌های لاکچری را به صداوسیما تحمیل می‌کنند؟

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیمافیلم شبکه یک ویروس کرونا ماه محرم سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... چرا "دخترم نرگس" سریال‌های تهرانی را پشت سر گذاشت؟/ داستان‌گویی روان و معماهای بجا بازیگران حاشیه‌خو و مدیران حاشیه‌‌جو!/ بازگشت یک سلبریتی با سریال عدالت‌خواه؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... چرا "دخترم نرگس" سریال‌های تهرانی را پشت سر گذاشت؟/ داستان‌گویی روان و معماهای بجا بازیگران حاشیه‌خو و مدیران حاشیه‌‌جو!/ بازگشت یک سلبریتی با سریال عدالت‌خواه؟ واژه های کاربردی مرتبط سیمافیلم شبکه یک ویروس کرونا ماه محرم سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ هنرپیشه «اژدها وارد میشود» درگذشت ۲ آخرین بازمانده «برباد رفته» در ۱۰۴ سالگی درگذشت ۳ ماجرای وقف کوه دماوند چه بود؟ ۴ سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ ۵ معیارهای اسلامی در ازدواج از منظر رهبر انقلاب+ عکس ۶ خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ ۷ هنجارشکنان فرهنگی چگونه از فیلتر وزارت ارشاد عبور می کنند؟/ شاخ اینستاگرام با مجوز سازمان سینمایی ۸ مجری رکورددار گینس درگذشت مهمترین اخبار فرهنگی هنجارشکنان فرهنگی چگونه از فیلتر وزارت ارشاد عبور می کنند؟/ شاخ اینستاگرام با مجوز سازمان سینمایی خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ عملیات مرصاد به روایت مسئول اطلاعات ارتش بعث عراق ماجرای وقف کوه دماوند چه بود؟ مهمترین اخبار تسنیم توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمافیلم شبکه یک ویروس کرونا ماه محرم سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سیمافیلم شبکه یک ویروس کرونا ماه محرم سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما پس از آزادی دخترم نرگس معراجی ها ایام محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت

دو خبر بار دیگر «پایتخت» را به صدرِ اخبار آورد. ابتدا خبری بود که مثلِ همیشه از درونِ گمانه‌زنی‌ها بیرون آمد؛ «پایتخت۷» وارد مرحله پیش‌تولید شده و بازیگران از مردادماه مقابل دوربین خواهند رفت. اول آنکه سارا و نیکا به عنوان دختران نقی معمولی در این سریال حضور نخواهند داشت و ثانیاً سریال برای نوروز ۱۴۰۴ آماده خواهد شد. این نکات هم در رایزنی‌های رسانه‌ای آمده است.

به گزارش تسنیم، اگرچه پیش‌تر گروه عوامل پایتخت برای پیدا کردن دو دختر دوقلو برای بازی در این سریال، فراخوان اعلام کرده بودند. شاید گمانه حضور نداشتن دختران نقی معمولی (سارا و نیکا) با این فراخوان جدّی‌تر شده باشد. البته خبر شروعِ پیش‌تولید سریال و تولید در مردادماه را نه مدیران تلویزیون و نه عوامل «پایتخت» تأیید نکرده‌اند. اما در عین حال پیگیری، مذاکره و رسیدن به یک طرح و فیلمنامه درست نکته‌ای بوده که مدیران سیما و سیمافیلم به آن اشاره داشته‌اند.

خبر دیگری که برای «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی، حواشی‌ای ایجاد کرد؛ حذف این سریال از کنداکتور شبکه آی‌فیلم است. خبری مبنی بر شروع پخش «پژمان» رسانه‌ای شد که بعد از «پایتخت۵» این سریال روی آنتن خواهد رفت. پیگیری‌ها نشان می‌دهد تلویزیون به دنبال پخش فصل ششم «پایتخت» نیست؛ همان فصلی که آغازِ حواشیِ گروه پایتخت با تلویزیون بود و چند قسمت پایانی هم به سختی و با پیگیری‌های مداوم ساخته و روی آنتن رفت. اما به هر ترتیب تلویزیون تصمیمی برای پخش این فصل ندارد و بعد از پایان فصل پنجم، سریال «پژمان» را از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد کرد.

فصل ششم سریال پایتخت به جز پخش اولیه خود در نوروز ۱۳۹۹ هیچگاه به شکل کامل بازپخش نداشت و تنها تکرار آن همان خلاصه شش قسمتی بود که شبکه یک در شب نوروز سال ۱۴۰۰ روانه آنتن کرد. باید دید سرانجام ساخت فصل جدید «پایتخت» به دور از این گمانه‌زنی‌های گهگاه به کجا خواهد رسید؟ آیا بنابر پیگیری‌های متعدد اهالی رسانه و پاسخ همیشگی مدیران تلویزیون به پیگیری برای ساخت سریال در ۱۴۰۳، این سریال امسال به تولید خواهد رسید؟ به نوروز ۱۴۰۴ می‌رسد و یا در زمانی دیگر تولید و پخش خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی