Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد محمدی‌مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد این تیم در چهار بازی پایانی لیگ برتر بدشانس نباشد و نتایج خوبی بگیرد. - اخبار ورزشی -

فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی تیمش برابر فولاد که در نهایت با شکست ذوبی‌ها همراه شد، گفت: بازی سختی داشتیم و شرایط آب‌ و هوایی هم طوری بود که سختی‌های این بازی برای ما چند برابر شده بود، ولی با این حال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم که متأسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم و این بسیار ناراحت‌کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن که در این بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند، در این مورد تأکید کرد: اینکه من گل زدم زیاد مهم نیست و همه ما دنبال این بودیم که تیم نتیجه بگیرد، ولی متاسفانه شکست خوردیم. ما در این چند بازی واقعاً بدشانسی آوردیم. در بازی با شهر خودرو که در دقایق آخر گل خوردیم، در بازی با ماشین‌سازی اشتباهات داوری به ضررمان تمام شد و در بازی با فولاد هم که باز در دقایق پایانی دروازه‌مان باز شد. 

وی درباره قرار گرفتن ذوب‌آهن در پایین جدول و اینکه آیا آنها بابت سقوط احساس خطر نمی‌کنند، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه‌دار است و هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که وضعیت تیم ما در لیگ امسال به اینجا کشیده شود. چهار بازی دیگر باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا بیشترین امتیاز را بگیریم و چند پله خودمان را در جدول بالا بکشیم. فقط امیدوارم در چهار بازی باقیمانده بدشانس نباشیم.

فرشاد محمدی‌مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم در چهار بازی باقی‌مانده بدشانس نباشیم و نتایج خوبی بگیریم.

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۲ گواردیولا: پایان خوشی برای ما در لیگ برتر بود/ فکر نمی‌کنم آگوئرو به بازی با رئال مادرید برسد ۳ ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشت ۴ سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد ۵ سولسشایر: به دستاورد فوق‌العاده‌ای دست یافتیم/ حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم ۶ ساری مسن‌ترین سرمربی فاتح سری A‌ شد/ رکوردی جدید برای کیه‌لینی ۷ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| سلیمانی: برای تصاحب کرسی باید هدف‌گذاری کرد ۸ رزاق‌پور: میشو برمی‌گشت الان دغدغه سقوط نداشتیم/ برای یک مأموریت غیرممکن می‌جنگیم مهمترین اخبار ورزشی ابهامات ‌و اختلافات در آستانه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران/ همدلی به‌جای حمله به صندلی! رنگرز: کشتی ما راه صعب‌العبوری در کسب کرسی موثر در اتحادیه جهانی دارد سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| رضوانی: برنامه استراتژیک بلندمدت در کسب کرسی‌های بین‌المللی نداشتیم اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت مهمترین اخبار تسنیم توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهار بازی محمدی مهر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» از ۱۹ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. فرزاد پریدار، این روز‌ها در نمایش «اسب قاتلین» نقش کشیش یا مانوس را بازی می‌کند.

پریدار درباره تجربه حضورش در «اسب قاتلین» به خبرنگار آنا گفت: در نسخه اصلی نمایشنامه؛ کشیشی به نام مانوس به واسطه طمع، خودش را به شیطان می‌فروشد. ولی در اجرای ما به صلاحدید کارگردان، مانوس در واقع فردی کلاهبردار است که خود را به جای کشیش جا زده است و این کار من را به عنوان بازیگر دچار چالش می‌کند، چون درواقع باید دو نقش بازی کنم، ولی وجه تمایر نقش من نسبت به بقیه نقش‌ها این است که یک تیپ را بازی می‌کنم و از آن‌جایی که من ذاتاً بازیگر تیپیکال هستم این نقش برایم جذاب است.

او ادامه داد: تماشاگر در نمایش «اسب قاتلین» با اعجاز نور، صدا و قاب‌های زیبایی روبرو می‌شود. وجه تمایز نمایش «اسب قاتلین» نسبت به نمایش‌های دیگر تغییر صحنه است، صحنه‌ها خیلی سریع و در تاریکی مطلق از این رو به آن رو می‌شوند و واقعا چیزی شبیه شعبده بازی اتفاق می‌افتد.

پریداربه اهمیت نوردر این نمایش اشاره کرد و گفت: محمد هاشم زاده کارگردانی است که کار با نور را خیلی خوب می‌فهمد و در این نمایش هم به بهترین شکل از نوراستفاده کرده و در واقع نور جزئی از بازی و بازیگر‌های اصلی این نمایش است.


او با اشاره به این‌که نمایش «اسب قاتلین» روایت خطی ندارد توضیح داد: همین موضوع باعث می‌شود تماشاگر وقتی به خانه می‌رود هم ذهنش درگیر این نمایش می‌ماند، پازل‌ها را کنار هم می‌چیند و از کشف‌های جدیدش لذت میبرد. این به چالش کشیدن فکر تماشاگر به نظر من بسیار جالب است و خیلی از مخاطبان به ما گفتند یا برایمان نوشته‌اند که این نمایش را باید چند بار دید.

این هنرمند شیرازی اجرا در تهران را برای کسانی که از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر می‌آیند رویدادی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: به هر حال تهران پایتخت است و هنرمندان بهتر دیده می‌شوند. مخاطبینی که در پایتخت تئاتر می‌بینند حرفه‌ای‌تر هستند، چون تئاتر‌های مختلف ازشهر‌های ایران و حتی خارج از کشور دیده اند و برای بازیگر اجرا در مقابل مخاطبی که تئاتر را می‌شناسد خیلی ارزشمند است و باعث می‌شود که بیشتر تلاش کند و در نتیجه اجرای با کیفیت تری ارائه کند.

پریدار افزود: ما هیچ سلبریتی نداریم، ولی نمایش اسب قاتلین در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر بیشتر جوایز را کسب کرد. متاسفانه بعضی اوقات، فقط حضور سلبریتی برای مخاطبین اهمیت دارد و خیلی‌ها به تماشای آثاری که چهره‌های شناخته شده ندارد نمی‌روند، درحالی که حضور یک بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و تئاتر؛ به تنهایی تضمین خوب بودن آن اثر نیست و همچنین ممکن است تماشای نمایشی که هیچ چهره‌ای ندارد، تماشاگر را شگفت زده کند.

این بازیگر، حضور هنرمندان شهر‌های دیگر در تهران را در ارتقا سطح تئاتر کشور بسیار موثر دانست و گفت: در تهران سطح رقابت از سایر استان‌ها بالاتر است و وقتی هنرمندان شهر‌های دیگر برای اجرا به تهران می‌آیند سعی می‌کنند به بهترین خودشان تبدیل شوند و این انگیزه‌ای است که بازیگر، تلاش کند از لحاظ تجربه اجرا ومطالعه و سواد کاری؛ سطح خود را ارتقا بدهد و از مسئولین و دست‌اندرکاران حوزه نمایش درخواست می‌کنم از پتانسیل شهرستان‌ها بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد