Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از کمبود اعتبار برای درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: تعداد بیماران با شرایط حاد مبتلا به کرونا در اصفهان رو به افزایش است به گونه‌ای که روز گذشته ۱۶۷ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستانی اصفهان بستری شدند.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: وضعیت استان نسبت به روزهای گذشته تغییر خاصی نداشته است اما در برخی از شهرستان‌های استانمانند خمینی‌شهر، فلاورجان و خوانسار شرایط نسبت به دیگر نقاط بدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر تعداد بیماران بدحال افزایش یافته و مجبور به اضافه کردن تخت‌های آی سی یو بیشتر برای بیماران مبتلا به کرونا هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۶۷ نفر بیمار نیازمند تخت آی سی یو داشتیم و این روند رو به افزایش نگران کننده است چرا که مجبور هستیم بخش‌های آی سی یو را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه روزانه تست بیش از ۴۰ درصد از افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی و بیمارستان‌های اصفهان مثبت کرونا است، ادامه داد: اما تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا نسبت به هفته‌های قبل تغییر قابل توجهی نداشته است.

نجیمی با بیان اینکه استفاده از ماسک بین شهروندان استان اصفهان طی یک هفته اخییر افزایش قابل توجهی را داشته است، گفت: اثرات استفاده از ماسک را طی این هفته و هفته آینده شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همه بیمارستان‌های استان اصفهان موظف به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند، ادامه داد: در زمینه تجهیزات در حال حاضر مشکلی نداریم اما در زمینه تأمین هزینه تجهیزات دچار مشکلات جدی هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روزانه چند میلیارد تومان برای بیماران مبتلا به کرونا هزینه می‌کند، هزینه‌های پرداختی از سوی وزارت بهداشت نیز پاسخگوی نیاز استان نیست و این کمبود هزینه‌های در چند ماه آینده تأثیر جدی بر روند درمان خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بحران کرونا شاهد کاهش درآمد دانشگاه علوم پزشکی بوده‌ایم، اولویت با تأمین تجهیزات خط مقدم در مقابله با کرونا است و این امر منجر به کم توانی در رسیدگی به دیگر بخش‌ها می‌شود.

کد خبر 435750

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرش نجیمی کرونا در اصفهان آمار ابتلا به کرونا استفاده از ماسک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آی سی یو منابع مالی وزارت بهداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیماران مبتلا به کرونا استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی