Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:47:29 GMT

بیش از ۳۰۰۰ مددجوی زنجانی صاحب شغل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۳۰۹۴

بیش از ۳۰۰۰ مددجوی زنجانی صاحب شغل می‌شوند

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، از برنامه‌ریزی برای ایجاد بیش از ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی خبر داد.

هدایت صفری صبح امروز (۶ مردادماه) در دیدار با امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه راهبرد اصلی این نهاد بر اساس منویات مقام معظم رهبری در دو بخش توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تحت حمایت تعریف شده است، افزود: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات فکری، فرهنگی، مشاوره‌ای و توانمندسازی فکری خانواده‌های تحت حمایت، زمینه توانمندی اقتصادی آن‌ها را نیز از طریق ایجاد بسترهای لازم برای درآمدزایی خانواده‌ها با محوریت اشتغال در یک بازه زمانی مشخص و هدفمند فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که ۳۶۹۵ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و اقشار نیازمند با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۷ میلیارد تومان در سال گذشته ایجاد شده است، افزود: سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در حوزه اشتغال‌زایی برای خانواده‌های تحت حمایت در سال‌جاری قریب به ۱۳۰ میلیارد تومان بوده و برنامه‌ریزی شده است با استفاده از این منابع ۳۹۵۰ فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف این نهاد در استان زنجان ایجاد شود.

این مسئول به سایر اقدامات این ارگان در بخش اشتغال به‌ویژه بازاریابی و بازارسازی برای محصولات تولیدی مجریان طرح اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: با همین رویکرد، سامانه فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال در بستر الکترونیک نیز راه‌اندازی شده و از همین طریق، زمینه فروش محصولات تولیدی و درآمدزایی بیشتر برای طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهم شده است.

صفری با بیان این‌که خدمات این نهاد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و خیرخواهانه در استان زنجان علی‌رغم محدودیت‌ها و چالش‌های اقتصادی ارتقا یافته است، ادامه داد: با همین رویکرد برنامه‌ریزی شده،  ۶۶ درصد منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در سال‌جاری از محل مشارکت‌های مردمی تامین شود.

وی همچنین به راه‌اندازی سامانه خیر و احسان (سخا) به ‌منظور ساماندهی فعالیت‌های خیرخواهانه و توجه به عدالت در توزیع منابع و خدمات به خانواده‌های نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با انسجام‌بخشی به فعالیت‌های خیرخواهانه در بخش‌های مختلف، زمینه بهره‌مندی عادلانه، هدفمند و اثربخش خانواده‌های نیازمند از خدمات این نهاد و سایر تشکل‌ها و موسسات خیریه فعال در حوزه فقرزدایی و محرومیت‌زدایی ارتقا یابد.

در ادامه این جلسه، امام جمعه شهرستان خرم‌دره نیز با بیان این‌که توجه به توانمندسازی خانواده‌های نیازمند از طریق فراهم کردن زمینه اشتغال به کار آن‌ها امر مقدس و پسندیده‌ای است که موجب تقویت نظام می‌شود، افزود: خدمات اثربخش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف به‌ویژه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، حاکی از جاری بودن تفکر انقلابی به همراه اقدام و عمل جهادی در این نهاد مقدس است.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با تاکید بر این‌که دستگیری از نیازمندان سیره ائمه اطهار (ع) است، خاطرنشان کرد: باید گام‌های عملیاتی برای حل مشکل نیازمندان به‌ویژه در حوزه مسکن و اشتغال برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کمیته امداد امام خمینی خرم دره کمیته امداد امام خمینی خانواده های تحت حمایت خانواده های نیازمند استان زنجان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند

سید اسماعیل موسوی گفت: بهروز اسکندری از پاکبانان شهرداری منطقه ۲ در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت جاری مشغول فعالیت بود که کیف پول حاوی مدارک معتبر شناسایی و مقادیری دلار را پیدا می کند.

وی اضافه کرد: بلافاصله با مدیر خود تماس گرفته و ماجرا را اطلاع می دهد، سپس با بررسی های به عمل آمده شماره شهروند زنجانی را با دشواری هایی پیدا کرده و کیف را با تمامی محتویات در حضور مسئوولین مربوطه منطقه ۲ به صاحب آن باز می گرداند.

این مسوول ادامه داد: این اقدام شایسته گویای جاری بودن خصلت های نیک امانتداری و پاکدستی در میان زنجانی ها بوده و این کار پاکبان امانتدار و درستکار موجب افتخار هم استانی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی