Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آرش دانش نژاد» روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه  منابع مالی مورد نیاز ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در مقطع متوسط اول در شهر مامونیه (محله آسیابک) از سوی این خیر تقبل شده است.

وی ادامه داد: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۱۰ متر مربع و با زیر بنای یک‌هزار و ۴۵۰ متر مربع در شهرستان زرندیه ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی عنوان کرد: هشت هزار و ۷۵۵ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۴۰۶ کلاس و زیربنای ۲۶ هزار و ۹۷ متر مربع در شهرستان زرندیه به تحصیل اشتغال دارند.

دانش‌نژاد خاطرنشان کرد: ۶۱ کلاس درس در زرندیه در سال گذشته تخریب و بازسازی شد  و ۳۱ کلاس درس نیز بر مبنای استانداردهای موجود مقاوم سازی شده و ۸۰ کلاس  نیز  نیاز  به ببود استحکام سازه دارد که امیدمی‌رود با حضور خیران زمینه بازسازی و مقاوم سازی این کلاس‌ها نیز فراهم شود.

وی  گفت: در راستای بازسازی و مقاوم‌سازی مدرسه ۱۷ شهریور زرندیه صورتجلسه این فضای آموزشی برای ساخت و نبدیل آن به مدرسه ۶ کلاسه به صورت خیرساز مصوب شده‌است.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

برچسب‌ها اراک زرندیه استان مرکزی سازمان نوسازی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک زرندیه استان مرکزی سازمان نوسازی مدارس اراک زرندیه استان مرکزی سازمان نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • خبرنگاری که معلم شد
  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • عشق معلمی دَربیابان
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان