Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانه فهما به صورت مجازی با رابطین کانون‌های مساجد استان آغاز شد.

او افزود: این طرح با هدف تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اجرای طرح تابستانه فهما در شهرستان کیار

مظاهری اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا و سایر تشکل‌های مسجد و محله می‌توانند با رویکرد‌های شبکه سازی، جریان سازی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی مؤثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون بردارند.

او ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح «تابستانه فهما» باید دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا را رعایت کرده و برای برگزاری کلاس‌های حضوری، تأییدیه‌های لازم را از ستاد مبارزه با کرونای استان اخذ کنند.

مظاهری گفت: محور فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح «تابستانه فهما» شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری است.

او افزود: رواق‌های شبستان فرهنگ شامل رواق نور با رویکرد قرآنی، کتاب، رسانه، همدلی و دانش و در قالب‌های کلاس، همایش، نشست، محفل، حلقه، بازدید، مسابقه، نمایشگاه، شبکه‌های مجازی، تولید دانش و کارگاه برگزار می‌شود.

مظاهری اضافه کرد: در شبستان نوآوری نیز دو رواق کارآفرینی و فناوری در قالب‌های کارگاه، نمایشگاه، فروشگاه، ارائه طرح، کلاس، شبکه‌های مجازی دنبال خواهد شد.

او ادامه داد: رواق‌های در نظر گرفته شده برای شبستان هنر، سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج در قالب‌های کلاس، کارگاه، تولید اثر، نمایشگاه و نشست برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت تابستانه فهما ویروس کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد تابستانه فهما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد