Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید براینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا تکلیفی سنگین بر دوش مسئولین است و در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام داد گفت: ساخت یادمان شهدای حمله موشکی سال 67 در استان البرز به آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سلیمان رستمیان اظهار کرد: ایجاد یادمان های شهدا اقدامی موثر در زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مکان ها باید به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود تا جوانان جامعه با حضور در این یادمان ها درس گرفته و بدانند برای حفظ این سرزمین چه خون هایی ریخته شده و چه ایثارگری های انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: امروز اگر نتوانیم آن طور که باید در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم از آرمانهای خود غافل شده و مدیون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: هدف شهدا چیزی جز حفظ ارزشهای نظام اسلامی نبود و امروز وظیفه ما استحکام و ادامه همان راه است.

رستمیان در پایان با بیان اینکه همکاری و همدلی خوبی در بین مسئولان در جهت ساخت یادمان های شهدا وجود دارد گفت: امیدواریم این همدلی و همکاری ادامه یابد تا با ساخت یادمانی در شان شهدا اقدامی موثر و فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

گفتنی است منطقه اسلام آباد کرج در حمله موشکی دشمن بعثی در سال 1367 تعداد 23 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدای حمله موشکی حمله موشکی سال 67 زنده نگه داشتن یاد شهدا ساخت یادمان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار |‌ ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مقاومت اسلامی عراق در عملیاتی با موشک‌های پیشرفته ارقب، یک هدف حیاتی در منطقه «بئر السبع» در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. این نخستین بار است که تل‌آویو از خاک عراق هدف حمله قرار می‌گیرد.

کد خبر 848980 منبع: مهر برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عراق

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • فیلم| لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار |‌ ویدئو
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد