Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ١۴ متهم دیگر به ریاست قاضی مسعودی مقام در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ١۴ متهم دیگر به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه قاضی مسعودی مقام در تذکری گفت: در ابتدا به متهمان به ویژه مرجان شیخ الاسلامی و علی اشرف ریاحی تذکر می‌دهم که از این اقدامات تهدید آمیز شما نسبت به قضات محکمه و مزاحمت‌های تلفنی به شعبه که از خارج از کشور و داخل کشور انجام می‌گیرد، خودداری کنند.

وی ادامه داد: همه باید در دادگاه حاضر شده و دفاع کنند، این افراد جزء متهمان اقتصادی هستند و به جای این اقدامات، سعی کنند اموال به تاراج رفته بیت المال را برگردانند.

قاضی گفت: اگر بعضی مواقع فکر می‌کنند اطلاعاتی که دارند بسیار ذی‌قیمت است می‌توانند این اطلاعات را در اختیار وکلایشان قرار دهند، آنچه که این متهمان می‌دانند سابقا در اختیار ما قرار گرفته است به گونه‌ای که هم ضابطان این اطلاعات را به ما دادند و هم خودمان آن را به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: اینکه علی اشرف ریاحی علیه سبحانی، حمزه لو و مرجان شیخ الاسلامی و همچنین بالعکس خانم مرجان شیخ الاسلامی علیه آقایان حمزه لو، سبحانی و احمدیان می‌خواهند مستنداتی ارایه دهند باید بگوییم که ما به اندازه کافی مستند داریم و این مستنداتی که می‌خواهید ارسال کنید به وکلایتان بدهید تا آن‌ها دفاع کنند و به صورت غیر متعارف وارد این موضوعات نشوید. ما تمام مراتب را به تمام مراجع امنیتی و انتظامی و همچنین مسئولان قوه قضاییه منعکس کردیم که این افراد پا را فرا‌تر از حدشان گذاشتند و متاسفانه به دنبال اقداماتی هستند که تاثیری در پرونده نخواهد داشت.
 

قاضی تصریح کرد: هرکاری که می‌خواهید علیه قضات و این دادگاه انجام دهید؛ اما باید پول بیت المال را برگردانید.

ادامه دارد

منبع: فارس

کلیدواژه: قاضی تذکر پتروشیمی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری