Web Analytics Made Easy - Statcounter

راعی گفت: در راستای حمایت از مبل و منبت شهرستان ملایر دو دوره آموزش منبت گل ریز برای بانوان توسط اداره فنی و حرفه ای ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار شبستان از ملایر «قدرت الله ولدی » امروز در دیدار با  سرپرست اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و کارکنان این  اداره به مناسبت هفته ملّی مهارت ، فعالیت‌های مجموعه‌ی فنی و حرفه‌ای را بسیار مفید دانست  و گفت: مهارت ورزی و دانش افزایی فنی نیاز امروز جامعه ماست و فارغ التحصیلان دانشگاهی باید در کنار اخذ مدارک علمی به دنبال کسب مهارت‌های فنی نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان ملایر  گفت: افرادی که در ادارات فنی و حرفه ای به کسب مهارت مشغولند پس از پایان دوره آموزشی، این توانایی را دارند که با اخذ تسهیلات، بدون اتکاء به دولت برای خود اشتغال ایجاد کنند به همین دلیل افزایش فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای بسیار مفید و در کاهش آمار بیکاری بسیار موثر است.

سرپرست اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر سه مرکز فنی و حرفه‌ ثابت دولتی شامل دو مرکز برادران شهید رجایی و شهید چمران و یک مرکز خواهران در میدان جهاد در  ملایر حال فعالیت دارند اظهار کرد: ۹ کارگاه آموزشی در  دو مرکز برادران و ۱۱ کارگاه آموزشی با ۳۸ حرفه در مرکز خواهران شهرستان ملایر خدمات دهی دارند.

سوسن راعی با اشاره به عملکرد این اداره در سه ماهه اول امسال افزود:در سه ماهه ابتدایی امسال ۱۵۰ نفر دوره با  ۹۴  هزار و ۲۸ ساعت نفر ساعت دوره آموزشی در دو مرکز برادران 249 نفر دوره با ۵۵ هزار  ۶۰۲ نفر ساعت دوره آموزشی در مرکز خواهران و  ۱۰۵ نفر دوره با ۲۹ هزار و ۳۵۸ نفر ساعت آموزش  در اموزشگاه‌های آزاد در سه ماهه امسال انجام  شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های زمان کرونا در مراکز ثابت و سیار فنی و حرفه‌ای تصریح کرد:  آموزش‌ها  بیشتر در دوره‌های مجازی بوده و یا به صورت حضوری نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و همچنین ۵۰ درصد ظرفیت کلاس‌ها تشکیل شده است.

سرپرست اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر  با بیان اینکه در زمان تشکیل کلاس ها نیز استفاده از دستکش و ماسک الزامی بوده است گفت: برای جلوگیری از تضییع حقوق کارآموزان  سازمان سه ماه به  مهلت آزمونی و آموزشی دوره‌ها اضافه کرده است .

 وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر به عنوان شهر جهانی منبت شهر جهانی انگور دو نشان جهانی را در کارنامه خود دارد گفت: یکی از برنامه های فنی و حرفه ای در این زمینه در راستای حمایت از مبل منبت شهرستان ملایر برگزاری دوره‌های آموزشی بوده  که در این زمینه دو دوره منبت  گل ریز  را برای بانوان برگزار کرده و در این زمینه ۲۴ نفر تا کنون آموزش دیده اند و قرار است  این دوره‌ها در منبت درشت ادامه پیدا کند.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر آموزش فنی و حرفه ای فرماندار شهرستان ملایر فنی و حرفه ای دوره آموزش دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی واجتماعی وزارت علوم گفت: دومین دوره آموزشی «آرمان»، آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی براساس اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ویژه دختران فعال فرهنگی و تشکل های دانشجویی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در دیدار رمضانی سال‌های گذشته و نیز سال جاری مقام معظم رهبری با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی، ایشان توجه و تاکید بر مبانی به ویژه مبانی اعتقادی و نیز مبانی انقلاب اسلامی را به دانشجویان سفار‌‌‌ش کردند.

بادپا تصریح کرد: با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  با همکاری موسسه انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دوره ای به نام آرمان طراحی شد. محتوای این دوره مبتنی بر فراهم آوردن شرایط ارتقای بینش مبنایی و سیاسی دانشجویان و افزایش آگاهی آن ها خواهد بود.

این دوره با حضور اساتید مطرح دانشگاهی و معارف انقلاب اسلامی به مدت یک هفته به صورت تخصصی و کارگاه محور برگزار و به سرفصل‌هایی چون طرحی از اندیشه و شخصیت رهبر انقلاب اسلامی، مبانی قرآنی انقلاب اسلامی، خط امام، الگوی سوم زن، آزادی و تعلیم و تربیت و الگوی مواجهه با بیانات روز رهبر انقلاب پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان