Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت و احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران خراسان جنوبی که در سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خراسان جنوبی امضا شده بود، وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه بررسی تفاهم نامه ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین اداره کل راه و شهرسازی همراه بود، شیوه نامه پروژه مسکن ایثارگران مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه، بر پیگیری جدی و بدون وقفه حوزه های متولی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای کار در این پروژه تأکید کرد.

 

«سید کمال الدین میرجعفریان» با اشاره به تعامل هر چه بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق می توان در حداقل زمان ممکن، تعهدات این طرح را عملیاتی کرد.

 

در این جلسه، موارد قید شده در شیوه نامه مدن طرح احداث مسکن ایثارگران مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به تجربه ای که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای پروژه های مشابه دارد، مدیریت راهبردی این پروژه را به عهده بگیرد.

 

براساس مفاد این شیوه نامه، خانواده شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان جانبازان بالای 70 درصد می توانند از مزایای این طرح برای برخورداری از مسکن استفاده کنند.

 

جانبازان 70 درصدی که در سنوات گذشته از زمین و خدمات دولتی در زمینه مسکن برخوردار شده اند اما به هر دلیل مسکن خود را از دست داده اند، بعد از تأیید در کمیسیون خاص بنیاد شهید در شمار افراد بهره مند از خمات این طرح قرار می گیرند البته زمینی که به این گروه تعلق می گیرد به قیمت کارشناسی روز است و فرد می بایست 30 درصد مبلغ زمین را به صورت نقدی بپردازد و پرداخت 70 درصد باقی مانده مبلغ زمین نیز به صورت هفت ساله و بدون کارمزد تقسیط می شود.

 

شایان ذکر است: در جریان سفر اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان خراسان جنوبی، تفاهم نامه هایی برای تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران بین بنیاد و استانداری منعقد شد، طی این تفاهم نامه از مجموع 20 هزار مسکن ایثارگران که در سطح کشور اجرا می شود، سهم استان 1700 واحد در نظر گرفته شده است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکونی میرجعفریان معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسکن ایثارگران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی