Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال «معراجی‌ها» درباره سفر دانشجویان با راهیان نور به مناطق جنگی است. این سریال از چهارشنبه (۸ مرداد) هر شب بعد از بخش خبری ساعت ۲۲ نمایش داده می‌شود.

مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‎نیا، سیدجواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، علی صادقی، رضا رویگری، حدیثه تهرانی، لاله صبوری، محمود عزیزی، پوراندخت مهیمن، حسین مهری، اصغر نقی‌زاده، بهنوش بختیاری، سمانه پاکدل، دانیال عبادی، سید مهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، دانیال عبادی و بهاره افشاری از بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ه» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‎کنندگی سید محمود رضوی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۲۹ قسمت پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما معراجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، مستند «کابوس ژنرال» به کارگردانی مهدیه رضایی، تهیه‌کنندگی احسان حجتی و نویسندگی احسان حجتی و داوود مرادیان برای اولین بار امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. 

همزمان با پخش این مستند تاریخی که محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است، از تیزر و پوستر اثر که ساخت و طراحی آن به ترتیب برعهده علی نوروزیان و رضا آسایی بوده است، رونمایی شد. 

در خلاصه داستان «کابوس ژنرال» آمده است: عباس میرزا پس از عهدشکنی ناپلئون و در میانه جنگ با تزار‌ها دریافت که ایران زمانی می‌تواند به شکوه گذشته‌اش بازگردد که ارتشی قدرتمند و متکی بر توان داخلی‌اش داشته باشد؛ موضوعی که یک قرن بعد، دوایت آیزنهاور از وقوع مجدد آن هشدار داد. آیزنهاور هشدار داد که نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نباید اجازه دهد میلیتاریسم ایرانی زنده شود و ایران روی پای خود بایستد.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از؛ پژوهشگر: احسان حجتی، آرشیویاب: مهدیه رضایی، حسام ابوالحسنی و مرضیه بکان، نریتور: محمد صراف، موشن گرافیست: سیروان مهدوی و اصلاح رنگ و نور: مهدی اولادوطن.

مستند «کابوس ژنرال» به زودی از دیگر شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم