Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ضمن اشاره به ادامه روند افزایش دما در هفته پیش‌رو گفت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی مردم آذربایجان‌غربی گرم‌ترین روزهای تابستان ۹۹ را طی روزهای آینده تجربه خواهند کرد بنابراین آمارها حاکی از افزایش میزان مصرف برق مشترکان استان خواهدبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است روز گذشته آذربایجان غربی در حالی وارد اولین  هفته مرداد ماه شد که میزان مصرف مشترکان استان علی‌رغم کاهش چند درجه‌ای هوا ، ۱۰۷۰ مگاوات  به ثبت رسیده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به افزایش ۵۰ مگاواتی میزان مصرف برق مشترکان استان طی امروز اشاره کرد و گفت: تا این لحظه مصرف مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان ۵۰ مگاوات بیشتر از مصرف روز گذشته است و این روند افزایشی مصرف همچنان ادامه دارد.
وی در ادامه بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق توسط مشترکان استان طی دو روز آینده تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه دو روز آینده گرم‌ترین روزهای تابستان امسال را شاهد هستیم لذا حفظ پایداری شبکه و تامین برق پایدار و مطمئن، مستلزم رعایت الگوی مصرف برق توسط تمامی مشترکان می‌باشد.
حسن‌بکلو با اشاره بر همکاری مطلوب مشترکین حوزه صنعتی و اداری استان، بر همراهی بیشتر مشترکان خانگی تاکید کرد و افزود: تا این لحظه بیشترین مصرف برق استان با ۴۰ درصد مصرف متعلق به مشترکان خانگی است و با توجه به همکاری مطلوب حوزه‌های صنعتی و اداری در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف، خواستار رعایت توصیه های ساده مدیریت مصرف برق مانند تنظیم دمای کولر روی دمای ۲۴، عدم استفاده هم‌زمان از وسایل پر مصرف برقی در ساعات اوج پیک مصرف، استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز توسط مشترکان خانگی شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: خادمان مردم شریف آذربایجان‌غربی در شرکت توزیع نیروی برق استان، شبانه روزی در حال تلاش هستند تا برق پایدار برای مشترکان استان تامین شود .

46

کد خبر 1414849

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مشترکان استان برق استان مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی