Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

با از سر گرفته شدن روند رسیدگی به پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو » نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از وقفه‌ای ۵۵ روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، جلسه سوم دادگاه وی روز ششم دسامبر (۱۶ آذر) برگزار خواهد شد.

اخبار بین الملل- به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست» دادگاه قدس اشغالی با اعلام این تاریخ، گفت لازم است که نتانیاهو برای شنیدن اتهامات و ارائه پاسخ رسمی به آنها، در جلسه دادرسی مقدماتی ششم دسامبر حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین جلسه دادرسی مقدماتی دادگاه نتانیاهو که در تاریخ بیست‌وچهارم می برگزار شد، او برای تفهیم اتهامات حضوراََ شرکت کرد اما در جلسه دوم که به تاریخ نوزدهم جولای برگزار گردید، نیازی به حضور فیزیکی او نبود.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه وی تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

دومین جلسه محاکمه نتانیاهو روز بیست‌ونهم تیر ماه با قرائت دادخواست دادستانی رژیم صهیونیستی و پلیس علیه او در جریان پرونده موسوم به «پرونده ۱۰۰۰»، برگزار شد.

دیگر متهمان در این پرونده، «شائول اِلوویچ» صاحب‌امتیاز نشریه واللا و مالک شرکت «بیزک» بزرگترین اپراتور مخابراتی رژیم صهیونیستی و همچنین «آرنون موزس» صاحب‌امتیاز نشریه «یدیعوت آحرونوت» هستند.

پیش از این وبگاه «عاروتص شوع» به نقل از مقام‌های کنونی و پیشین لیکود گزارش داده بود که اعضای این حزب به کنار زدن نتانیاهو از ریاست لیکود فکر می‌کنند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نتانیاهو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نتانیاهو پرونده های فساد رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود شامگاه امروز سه شنبه برگزار شود، لغو شده است.

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در شرایطی این نشست را لغو کرده است که قرار بود در آن درباره موضوع آزادی اسرای اسرائیلی در غزه بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

این در حالی است که نتانیاهو در جدیدترین مواضع خود گفته است جنگ علیه غزه تا تحقق اهداف اعلام شده متوقف نخواهد شد.

وی در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفت در حال حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد. نتانیاهو همچنین گفته است حمله زمینی به رفح به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 6093313 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو