Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@01:12:47 GMT

امدادرسانی هلال احمر استان زنجان به 582 حادثه دیده

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۴۳۱۲

امدادرسانی هلال احمر استان زنجان به 582 حادثه دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در چهار ماهه گذشته از سالجاری 952 نیروی عملیاتی برای 582 حادثه دیده در سطح این استان امدادرسانی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهار ماهه گذشته از سال‌جاری 196 مورد حادثه اعم از سوانح جاده‌ای، آتش سوزی، سیل و آبگرفتگی، کوهستان، غرق شدگی و دیگر حوادث است که از این تعداد 158 مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای در استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد حادثه دیدگان از این حوادث را 582 نفر اعلام کرد و افزود: مصدومان حوادث و سوانح بیان شده نیز 292 نفر در این مدت ثبت شده است.

وی گفت: بیشترین مصدومان با 280 نفر و 496 نفر حادثه دیدگان فقط برای سوانح جاده‌ای استان در چهار ماهه نخست امسال بوده است.

میرزایی ادامه داد: طی این مدت در 196 مورد حادثه اتفاق افتاده در سطح استان زنجان، 57 نفر توسط نیروهای هلال احمر به مراکز بیمارستانی منتقل شده‌اند، که یک نفر حین انتقال فوت کرده است.

وی با بیان اینکه 42 نفر از حادثه دیدگان سوانح در صحنه حادثه فوت کرده‌اند، ادامه داد: 35 نفر از این فوتی‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای و پنج نفر غرق شدگی و دو نفر در مراکز کارگاهی و صنعتی روی داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد تیم‌های عملیاتی در امدادرسانی به حوادث استان در چهار ماهه گذشته از سال‌جاری 337 تیم با 952 نیروی عملیاتی برای حادثه دیدگان امدادرسانی کرده‌اند.

میرزایی خاطرنشان کرد: 158 دستگاه آمبولانس، 148 دستگاه خودروی نجات و 119 خودروی کمک‌دار سبک در سطح استان زنجان در 196 مورد حادثه توسط نیروهای عملیاتی بکارگیری شده است.

وی تاکید کرد: پایگاه‌های هلال احمر در سطح جاده‌ای این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه‌روزی ارائه می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان حادثه هلال احمر آتش سوزی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان حادثه دیدگان چهار ماهه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده روستای کوفی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای صمصامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی با اشاره به اینکه این حادثه جاده‌ای هیچ گونه مصدومی دربرنداشت، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه، اقدام به رهاسازی پنج فرد گرفتار در خودرو نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی