Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از انتخاب شدنش به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: من در ۲ سال گذشته به خاطر مریضی پدرم پیشنهادات زیادی را رد کردم و از این بابت هم کاملا راضی هستم. من در قرارداد بستن کمی سخت گیر هستم و پس از تحقیق و بررسی متوجه شدم که باشگاه گیتی پسند از نظر اصول حرفه‌ای خیلی به شرایط من نزدیک است و بعد از ۳ جلسه  با مدیران این باشگاه در نهایت تصمیم گرفتم به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ملی پوش فوتسال گیتی پسند به تیم سابقش بازگشت
گیتی پسند خصوصی اداره می‌شود

او افزود: من سابقه بازی در تیم گیتی پسند را دارم و با همین تیم موفق شدم قهرمان لیگ برتر شوم. همچنین گیتی پسند در بین  تیم‌هایی است که به صورت خصوصی فعالیت می‌کند و من همیشه برای اینگونه باشگاه‌ها احترام خاصی قائل هستم.

بومی گرایی را در گیتی پسند راه می‌اندازیم

شمسایی ادامه داد: جنتی (مدیرعامل گیتی پسند) همیشه در ورزش قدم‌های بسیار خوبی برداشته و باشگاه گیتی پسند هم همیشه در میان تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر فوتسال بوده است. در هر صورت پس از صحبت‌هایی که با مدیران این باشگاه انجام دادم به این نتیجه رسیدم که می‌توانم در این تیم کار کنم. قرار شد ما امسال در این تیم بومی گرایی راه بیندازیم تا بازیکنانی که از استعداد خوبی فراهم هستند به تیم اضافه شوند. خدا را شکر همه مواردی که در ذهن من بود را باشگاه گیتی پسند داشت و تا آنجا که بتوانم به این تیم خدمت خواهم کرد.

۲۱ سال است که لب به برنج نزده ام

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره آخرین وضعیت بدنی خودش گفت: من همیشه با برنامه جلو می‌روم و همیشه سعی کرده ام خودم را از قند و چربی دور نگه دارم. من هر روز صبح که از خواب بلند می‌شوم یک استکان قهوه می‌خورم.  ظهر‌ها هم تا آنجا که بتوانم ناهار نمی‌خورم و با میوه خودم را سرگرم می‌کنم، اما شام حتما می‌خورم. شاید باورتان نشود من حدود ۲۱ سال است که تا به حال لب به برنج نزده ام و به هر کسی که می‌گویم باورش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

شمسایی دستیاران جدیدش را معرفی کرد

شمسایی همچنین درباره رفتن از کمیته فنی فوتسال بیان داشت: زمانی که وارد فوتسال شدم از مربیان و بزرگتر‌های خودم چیز‌های زیادی یاد گرفتم. زمانی که انصاری فرد به عنوان رئیس کمیته فنی انتخاب شد به همراه داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال از من درخواست کردند که به کمیته فنی فوتسال بیایم؛ چیزی که من یاد گرفته بودم این است که با هر کسی که می‌آیی باید با همان فرد هم بروی به همین دلیل وقتی انصاری فرد از کمیته فنی فوتسال رفت به تبع آن، من هم از این کمیته رفتم.

در فوتسال کسی سر جای خودش کار نمی‌کند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: ماهیت کنونی کمیته فنی فوتسال این است که متاسفانه کسی سر جای خودش نیست و افرادی در این کمیته فعالیت می‌کنند که با فوتسال نا آشنا هستند. در گذشته ما در فوتسال یک فردی داشتیم به نام صادق دروردگر که عاشق فوتسال  و در آسیا هم شناخته شده است.  کسی که استعدادش در فوتسال است را رها کرده ایم و در جای دیگری از او استفاده می‌کنیم و کسی که اصلا فوتسال را نمی‌شناسد در این رشته فعالیت می‌کند.

پشتوانه سازی به شرطی خوب است که فضا را فراهم کنیم

شمسایی درباره رفتن بازیکنان فوتسالیست به کشور‌های دیگر عنوان کرد: به نظر من پشتوانه سازی برای تیم ملی فوتسال به شرطی خوب است که ما فقط به دنبال استعدادیابی نباشیم و باید ساختار‌ و فضا‌های لازم را ایجاد کنیم  تا بازیکنان مجبور نشوند به خارج از کشور بروند.

بازیکنان باید  به فکر بازی در لیگ‌های اروپایی باشند

بازیکن سابق تیم لاتزیو ایتالیا تصریح کرد: به هر حال وقتی بازیکن قیمت نرخ ارز را می‌بیند وسوسه می‌شود که به خارج از ایران رفته تا در لیگ‌های دیگر کشور‌ها بازی کند در صورتی که ما می‌توانیم همین بستر را در کشورمان به خوبی فراهم کرده تا بازیکنان دیگر مجبور نشوند به دیگر کشور‌ها بروند. لااقل اگر بازیکنان می‌خواهند در خارج از ایران بازی کنند بگردند به دنبال تیم‌های اروپایی که از سطح بسیار خوبی برخوردارند.

بیشتر بخوانید

شمسایی: به عنوان بازیکن - سرمربی به گیتی پسند آمده ام

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان وحید شمسایی کمیته فنی فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم

 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت از تایلند با کسب عنوان قهرمانی جام ملت های فوتسال آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنم به جام قهرمانی رسیدیم. دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و ناراحت بودیم که نتوانستیم جام را تقدیم مردم کنیم. از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم. همه زحمت کشیدند و همراه بودیم.

او افزود: بابت تمام زحماتی که اثای مهدی تاج رئیس  فدراسیون فوتبال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و تک تک مدیران فدراسیون و حتی باشگاه‌ها کشیدند تشکر می‌کنم. خوشحالم سیزدهمین قهرمانی ایران رقم خورد که من به نیت سیزده رجب و میلاد حضرت علی (ع) آن را می‌بینم و فکر کنم این بهترین هدیه‌ای بود که ما می‌توانستیم خدمت مردم تقدیم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره تاثیر کار تیمی در خلق این قهرمانی تاکید کرد: من هیچ موقع نقش خودم را کم و زیاد نمی‌کنم. همه ما یک تیم هستیم، هر کسی وظیفه خودش را دارد و من مسئولیت فنی تیم را دارم.

او درباره زمان تمدید قراردادش تصریح کرد: پدیده‌های نوظهور و جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان، افغانستان و اوکراین به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که بگوید من برنده‌ام. برنامه ریزی می‌خواهد. در مورد قراردادم می‌گویم که من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم. اگر قهرمان نمی‌شدم، می‌رفتم خانه.

شمسایی ادامه داد: با قهرمانی بازگشتم و باید با فدراسیون فوتبال به یک جمع بندی برسیم. وقتی بتوانیم بهترین باشیم، می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم. باید شرایط خوب را نیز جلوی پایمان بگذارند، بازی دوستانه باید داشته باشیم. از ما تمرین و از بچه‌ها هم سختی و آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کیفیت جام ملت‌های آسیا یادآور شد: افغانستان که بازیکنش در لیگ ایران بازی می‌کنند. خیلی خوشحالم که یک ایرانی توانسته تیم را بالا بیاورد. در سطح دنیا نیز همین طور است، شما قبلا اسمی از مراکش می‌شنیدید. الان می‌آید هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. از طرف دیگر فرانسه ۲۰ روز پیش برزیل را سه بر دو شکست می‌دهد. همه تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند با قدرت و سرعت و نباید از این قافله جا بمانیم.

او خاطرنشان کرد: ژاپن، قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف می‌شود. این نشان می‌دهد چقدر کیفیت تیم‌ها بهتر شده است، چون دنبال بهترین‌ها می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود