Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خاتمی نماینده ولی فقیه  استان زنجان در نشستی که با حضور ائمه جمعه استان زنجان و فرماندهان و مسئولان انتظامی استان زنجان برگزار شد، با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه، گفت: امنیت امروز جامعه، مدیون حضور شما بوده و مایه افتخار است که در برقراری امنیت جامعه و مردم، سهم بزرگی دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او خدمت رسانی شایسته به مردم را یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی برشمرده و افزود: زمانی که مردم لباس پلیس را می‌بینند احساس آرامش می‌کنند و سارقان با دیدن پلیس لرزه بر اندامشان می‌افتد.

خاتمی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از زمان تشکیل تا کنون به خوبی اقتدار خود را حفظ کرده است، گفت: برخورد قاطع پلیس با مجرمان و حفظ احترام شهروندان باعث شده که نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مقتدر شناخته شود.

او  با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه باید همگانی شود، توضیح داد: تمامی مردم باید در کنار نیروی انتظامی قرار گیرند و ایجاد امنیت را وظیفه خود بدانند.

نماینده ولی فقیه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ارتباط ناجا با ائمه جمعه نقش اساسی در ارتقاء امنیت جامعه دارد، بیان داشت: ارتباط عاطفی فرماندهان با کارکنان از عوامل مهم تقویت روحیه کارکنان است.

او با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد عمومی است، گفت: تفکر و ترویج فرهنگ قرآنی از اصول مدیریتی مسئولان ناجا است.

خاتمی کارکنان نیروی انتظامی را نیرو‌هایی جدی، فعال، پیگیر و موفق در امورات خود بیان کرد و افزود: تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه باعث کاهش انواع جرایم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی شده است.

او با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش کلیدی بوده است، افزود: توسعه و پیشرفت امروز جامعه مرهون تلاش مجاهدان عرصه نظم و امنیت است.

نماینده ولی فقیه استان زنجان با تاکید بر توسعه امنیت جامعه در ابعاد مختلف اظهار داشت: مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه، همکاری همه نهاد‌های اجتماعی، مشارکت مردم با پلیس و برخورداری از اعتماد مردم است.

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار بیان داشت: خدمت به مردم و تلاش برای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش افتخاری برای کارکنان نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان شهری ولایت‌مدار و دارای اعتقادات دینی و مذهبی است که امیدواریم با همدلی، فعالیت خوبی در این استان داشته باشیم بیان داشت: با همکاری و تعامل مسئولان آسیب‌های اجتماعی مدیریت و حل خواهد شد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه فرمانده انتظامی نیروی انتظامی امنیت جامعه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: امنیت روانی با انسجام و سلامت اجتماعی و توسعه ارتباط مستقیم دارد و ضروری است تا مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی در استان اردبیل احصا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: نقدپذیری مسئولان لازمه احساس امنیت روانی شهروندان است و شایسته است تا با احصای مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی شهروندان اردبیلی و راهکارهای بازتولید احساس امنیت ذهنی در استان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت با ماهیت روانی خود، از مقوله‌های حقوق عمومی است و توجه به صیانت از آن و شناسایی راهکارهای بازتولید در تمام ابعاد، از ضروریات است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از بستر فضای مجازی در راستای ایجاد ناامنی روانی در جامعه با انتشار محتواهای کذب و مجرمانه، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط دستگاه‌های ذیربط و واکنش سریع به هرگونه اعمال و رفتار مجرمانه فضای سایبری را خواستار شد.

آفاقی با تشریح مولفه‌های دیگری از موارد مخل امنیت روانی شهروندان مانند کارشکنی‌ها در امور مراجعین و سوءجریانات در ادارات، عدم دسترسی آسان مردم به مسئولان و وجود بسترهای فسادزا و سوءاستفاده از حقوق بیت‌المال، مسئولان بخش‌های مختلف را به نقدپذیری و تحمل شنیدن نظرات مخالف و ارتباط دوسویه تفاهم‌آمیز درجهت اصلاح امور فراخوانده، آن را لازمه احساس آرامش و امنیت روانی شهروندان دانست.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها در توسعه رضایتمندی مردم و حفظ امنیت روانی جامعه، بر ارتقای کارکرد روابط عمومی‌ها و جایگاه آن در مدیریت رسانه و اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی به موقع در جهت جلوگیری از ظهور و بروز شایعات تاکید کرد.

ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز با تشریح ماهیت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های فضای مجازی با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌ها واکنش سریع به هرگونه جرائم سایبری را ضروری خواند.

رضا قاسمیان با اشاره به حقوق متقابل مردم و مسئولان، امنیت روانی مدیران را در راستای تمرکز در تصمیم‌گیری و خدمت‌رسانی شایسته حائز اهمیت دانست و از اصحاب رسانه خواست؛ رسالت خطیر خود در عرصه حفظ امنیت روانی جامعه  را به نحو مؤثر و بیش از پیش ایفا کنند.

وی ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی را یادآور شد و از اقدامات حوزه اجتماعی استانداری در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش