Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاوررسانه ای پروژه، با نزدیک شدن به مراحل فنی پایانی فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

این فیلم در حال حاضر مرحله اصلاح رنگ و نور خود را سپری می کند.

فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» که در ژانر جاده ای ساخته شده، در شهرهای تهران، گیلان و اطراف مرز ارمنستان فیلمبرداری شده است و با پایان مرحله صداگذاری توسط امین شریفی، هم اکنون مراحل پایانی فنی خود را برای اکران های داخلی و خارجی طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طراحی پوستر این فیلم سینمایی را سعید فروتن بر عهده داشته که پیش از این پوستر فیلم های «کله سرخ»، «دختری در میان اتاق» و «ماچ سینمایی» را برای لک زاده طراحی کرده است.

در خلاصه داستان «شیرجه بزرگ» آمده است: «مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند ...»

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون سونیا سنجری، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل اولین ساخته سینمایی کریم لک زاده عبارتند از تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری: هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس: کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

کد خبر 4984270 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: کریم لک زاده پگاه آهنگرانی پدرام شریفی زهرا ابراهیمی محمد حسن زاده محمدرضا شفیعی ویروس کرونا فیلم سینمایی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه یک سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه سه سیما فیلم مستند موسیقی نواحی سریال ایرانی سازمان صداوسیما فیلم سینمایی کریم لک زاده شیرجه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج

 سرپرست تیم ملی هاکی گفت: در این اردوی ۵ روزه ۷۵ هاکی کار منتخب حضور دارند.

شعبانی گفت: در پایان این اردو ترکیب تیم ملی هاکی امید جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

وی گفت: اولین بازی تیم ملی در این مسابقات اواخر همین ماه در کشور مغرب برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق