Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر از بازگشایی ۳۰۰ مسجد در بخش های مختلف این کشور در سومین مرحله از کاهش محدودیت های کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «گالف تایمز»، وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر از بازگشایی 300 مسجد در بخش های مختلف این کشور در سومین مرحله از کاهش محدودیت های کرونایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درهای این مساجد از نماز صبح روز 28 جولای (سه شنبه 7 مرداد) به روی نمازگزاران بازخواهند شد.

 

وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر فهرست این مساجد را منتشر کرده و از نمازگزاران درخواست کرده است تا از دستورالعمل های صادر شده از سوی مقامات برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پیروی کنند.

 

این وزارتخانه همچنین از افراد بیمار و سالخورده خواست تا نمازهای خود را در خانه اقامه کنند و به مساجد نروند.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی وزارت اوقاف آمده است: احتیاط برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا واجب است و تعهد به اقدامات احتیاطی به ما کمک می کند تا در مبارزه با این بیماری همه گیر پیروز شویم.

 

بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی این وزارتخانه نمازگزاران باید هنگام عطسه دهان و بینی خود را بپوشانند ، تا زمانی که در مسجد هستند از ماسک استفاده کنند و حتما در خانه وضو بگیرند زیرا وضوخانه ها در مساجد بسته خواهند بود.


این وزارتخانه از مردم خواسته است كه زودتر از زمان برگزاری نمازهای جماعت به مساجد نروند و هنگامی که برای اقامه نماز در صف می ایستند حداقل دو متر از هم فاصله داشته باشند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا قطر مساجد وزارت اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها