Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: تولید مواد ضد عفونی کننده و همچنین تولیدات ماسک را افزایش داده‌ایم تا هم نیاز نیروهای نظامی و هم نیاز نیروهای غیر نظامی را تأمین کنیم.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو با بیان اینکه برابر دستوراتی که از قرارگاه بهداشتی حضرت امام رضا (ع) ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد، ارتش، قرارگاه خود را در زمینه مبارزه با کرونا شکل داده است، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری و برابر آمارهایی که ارائه شده است، خدمات قابل توجهی توسط ارتش ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار حبیب الله سیاری از افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی ارتش برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تولید مواد ضد عفونی کننده و همچنین تولیدات ماسک را افزایش داده‌ایم تا هم نیاز نیروهای نظامی و هم نیاز نیروهای غیر نظامی را تأمین کنیم.

وی با اشاره به خدمات ارتش اعم از اختصاص بیش از ۱۲ هزار نیروی انسانی و واگذاری بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و اقدامات غربالگری و ضدعفونی در سطح کلان برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور افزود: در برهه اخیر که شیوع بیماری شدت بیشتری گرفته است و پاییز و زمستان که احتمالاً شیوع بیشتری دارد، ارتش برای مقابله با کرونا آمادگی خود را ارتقا داده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه ارتش باید سلامتی کارکنان و نظامیان خود را در پادگان‌ها در اولویت نخست قرار دهد تا توان رزمی کشور آسیب نبیند، عنوان کرد: تاکنون در تحقق این هدف موفق بوده‌ایم و بر همین اساس، شعار ارتش این است «امن‌ترین جا برای مقابله با کرونا، باید پادگان‌ها باشند».

وی از افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی ارتش برای مقابله با کرونا خبر داد و اظهار کرد: تولید مواد ضد عفونی کننده برای بهداشت فردی و اجتماعی را افزایش داده‌ایم تا هم نیاز نیروهای نظامی و هم نیاز نیروهای غیر نظامی را تأمین کنیم و در کنار آن تولیدات ماسک را نیز بیشتر کردیم تا نیازمندی‌های داخل و خارج ارتش تأمین شود.

امیر دریادار سیاری خاطر نشان کرد: همچنان ارتش آماده است در هر نقطه که نیاز باشد، بنا به دستور وارد عمل شود و اقدامات لازم را برای کمک به مردم برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا انجام دهد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: برای مقابله با کرونا هم نیاز نیروهای افزایش داده تولید مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا الهامی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سایر سخنان راه برون رفت از مشکلات را قوی شدن دانستند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: قوی شدن در بخش‌های علمی، فنی و مهندسی و نظامی و … وظیفه همه ما در بخش‌های مختلف است.

الهامی با بیان اینکه باید راهکارهای قوی شدن را بیابیم، افزود: ما به عنوان سرباز، قوی شدن را یک وظیفه و تکلیف از جانب فرمانده خود می‌دانیم و در این زمینه مسئولیت داریم.

وی اظهار کرد: قوی شدن در حوزه نظامی اتفاقاتی چون عملیات وعده صادق را به وجود می‌آورد که عموم مردم را شادمان کرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: قوی شدن از جنبه‌ای حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت نیز است.

الهامی بیان کرد: پدافند شرق در دوران مدیریتی و فرماندهی امیر ارسلان پرویز در حوزه‌های عمرانی و ورزشی و توان رزم اتفاقات بسیار خوبی را رقم زده است.

وی افزود: ساخت قطعات، تعمیر قطعات و حفظ توان رزم در پدافند شرق انجام شده است که نشان از تسلط علمی همکاران پدافند هوایی شرق و با توجه به نگاه ملی آنان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: توفیقات ارزشمند حاصل شده را قدردان هستیم.

الهامی بیان کرد: از امروز امیر حجت عباسی عهده دار مسئولیت فرماندهی پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) خواهد بود.

کد خبر 6091720

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی