Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «امیر سرتیپ امیر حاتمی» روز دوشنبه در حاشیه این مراسم گفت: در سال جهش تولید در کنار کمیت و کیفیت تولید تنوع برای ما بسیار مهم است. تنوع به این معنی است که آنچه که مورد نیاز کشور است باید در سال جهش تولید، تولید شود و در اختیار گذاشته شود که سامانه برج مراقبت پرواز سیار یکی از آن نیازها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی یادآور شد: در یک سال گذشته شرکت فرودگاه‌های کشور در این زمینه اعلام  نیاز کرد که  شرکت صاایران با استناد و اتکای به توانمندی خود ظرف یک سال این ایده را با همکاری شرکت فرودگاه‌ها اجرا و این محصول را تولید کرد.   امکان اجرای عملیات هوایی پایدار در کشور فراهم شد   امیرحاتمی اضافه کرد: در کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران که مرتبط با حوادث مختلفی مانند سیل، آتش سوزی، زلزله و نظامی مواجه هستیم، عملیاتی بودن مستمر فرودگاه‌ها و استفاده از فرودگاه‌های موقت بسیار مهم است که این سامانه این امکان را به ما می‌هد که پایداری عملیات هوایی داشته باشیم.   وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در این سامانه از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته الکترونیکی و ارتباطی استفاده شده است که منطبق با استانداردهای بالای هوایی بین المللی است و این امکان را فراهم می‌کند که هم در بخش نظامی و غیرنظامی فرودگاه‌های کشور همواره فعال باشند و عملیات انجام دهند.    صرفه جویی ۲ میلیون یورویی به ازای هر سامانه برج مراقبت   وی افزود:  این سامانه به لحاظ علمی و فناورانه دستاورد با ارزشی است که در اختیار تعداد معدودی از کشورها است و از لحاظ اقتصادی باارزش است چرا که با قیمت کمتر از یک سوم بین‌المللی و قیمت دنیا ساخته می شود و از طرف دیگر صرفه جویی ارزی قابل توجهی خواهد داشت.    امیر حاتمی اظهارداشت: در واقع به تعداد سامانه‌هایی که تولید می شود و در اختیار قرار می گیرد حداقل به میزان ۲ میلیون یورو صرف جویی ارزی خواهد بود که با توجه به تعداد قابل توجه مورد نیاز می‌تواند صرفه جویی ارزی‌ مهمی را داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امیر سرتیپ امیر حاتمی برج مراقبت پرواز سیار فرودگاهی وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد