Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «آندره تننتی» سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد (یونیفل) در لبنان به اقدام اخیر شماری از این نیروها در آتش گشودن به سمت شهروندان لبنانی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: درباره حادثه‌ای که میان نیروهای یونیفل و چوپانان منطقه الوزانی در جنوب لبنان رخ داد، تحقیقاتی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر شهرداری الوازنی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهای یونیفل به سمت چوپانانی در جنوب لبنان آتش گشودند.

شهرداری الوازنی این اقدام نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در لبنان را به شدت محکوم کرده و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع شده بود.

تیراندازی نیروهای یونیفل به سمت غیرنظامیان لبنانی درحالی رخ داد که در حال حاضر برخی تلاش‌ها برای تغییر مأموریت‌های این نیروها در لبنان صورت می‌گیرد.

با توجه به اینکه حدود یک ماه تا تمدید مأموریت نیروهای یونیفل در جنوب لبنان زمان باقی مانده است، واشنگتن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ضمن ایجاد تغییر در مأموریت این نیروها از آنها به عنوان ابزاری برای مبارزه با مقاومت در لبنان بهره برداری کند.

کد خبر 4984288

منبع: مهر

کلیدواژه: یونیفل سازمان ملل متحد لبنان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا عربستان سعودی ایران فلسطین دونالد ترامپ سوریه روسیه ترکیه لیبی امارات متحده عربی افغانستان نیروهای یونیفل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض حریم هوایی لبنان، به بخش‌هایی از جنوب خاک این کشور مجدداً حمله کرد.

پایگاه خبری المیادین دوشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های این رژیم شهرک‌های «کفر الشوبا»، «الشبعا»، «بلندی‌های الجبور»، منطقه «جبل الراشد» و «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفتند.

تاکنون گزارشی از میزان تلفات و خسارت احتمالی این حمله منتشر نشده است.

در ادامه پاسخ نظامی مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز صهیونیست‌ها به خاک لبنان، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه‌ای عصر دوشنبه اعلام کرد: در راستای حمایت از غزه مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر این حمله خبر د

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که به حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

کد خبر 6098840

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب