Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک نشریه انگلیسی گزارش داد، نخست وزیر این کشور به شدت مایل به باختن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا و پیروزی جو بایدن در این انتخابات است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، بر اساس یک گزارش نشریه ساندی تایمز، دولت انگلیس به صورت خصوصی موضعش این بوده که بسیار مایل به باختن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا و روی کار آمدن جو بایدن در ریاست جمهوری به جای ترامپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابعی در دولت انگلیس به ساندی تایمز گفتند، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با پیش بینی اینکه بایدن به صورت بالقوه پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است تلاش کرده از دولت ترامپ فاصله بگیرد.
گزارش شده که دولت جانسون برنامه‌اش برای امضای یک توافق تجاری با ترامپ در سال جاری میلادی را کنار گذاشته و گفته نمیخواهد تحت فشار و اجبار رئیس جمهور آمریکا چنین توافقی را امضا کند.
یک دیپلمات انگلیسی به بیزینس اینسایدر عنوان کرد که پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به "فساد منفعت طلبانه" دوره ترامپ پایان می‌دهد.
این در حالی است که معمولا دولت بوریس جانسون به طور علنی یک هم‌پیمان بین‌المللی نزدیک ترامپ محسوب می‌شده است.
یک وزیر دولت جانسون به خبرنگار ساندی تایمز عنوان کرد: اگر ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز نشود مسائل خیلی آسانتر خواهند شد.
برخی مقامهای انگلیسی همچنین نسبت به پیروزی بایدن اظهار امیدواری کردند.
یک دیپلمات ارشد انگلیسی که نامش را فاش نکرد به بیزینس اینسایدر تصریح کرد: اگر بایدن در انتخابات پیروز شود خیلی چیزها تغییر خواهد کرد.
وی ادامه داد: فساد منفعت طلبانه خانواده ترامپ و جنبه‌های خودشیفته زننده رفتار او با روی کار آمدن یک رئیس جمهور متفاوت از بین خواهند رفت.
با این حال بایدن و جانسون هم‌پیمان یکدیگر به حساب نمی‌آیند. رقیب دموکرات ترامپ با پروژه بریگزیت جانسون مخالفت کرده و بر اساس گزارش‌ها این نخست وزیر انگلیس را "کلون" ترامپ خوانده بود. برچسب ها: جانسون ، دونالد ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: جانسون دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری ترامپ در انتخابات دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟