Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده ایرانمنش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اردوهای داخلی برای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان درنظر گرفتیم افزود: در صورتی که شرایط بیماری کرونا مساعد شود یکسری پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دادیم و در صورت امکان با برگزاری یک اردوی برون مرزی، تیم ملی را برای مسابقات جهانی بوسان کره در اسفندماه امسال آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با تمامی بازیکنان تیم ملی از اسفندماه به صورت آنلاین در ارتباط بودیم و برنامه‌های آنان را کنترل می‌کنیم اما به عنوان سرمربی تیم ملی بدون اردوها و مسابقات نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی از آمادگی بازیکنان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: با فدراسیون مکاتبه کردیم در صورتی که وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان مجوز دهد مسابقه ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برترین های کشور راه اندازی کنیم که علاوه بر ارزیابی و انتخاب برترین های ایران، بازیکنان با برگزاری این دوره از مسابقات می‌توانند از آمادگی نسبی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: رایزنی‌ کردیم که رقابت‌های لیگ برتر بانوان نیز امسال برگزار شود.

ایرانمنش افزود: آخرین لیگ برتر بانوان سال ۹۸ در مرحله پلی آف نیمه‌تمام ماند و امسال مکاتب کردیم که این رقابت ها برگزار شود که بازیکنان بتوانند از آمادگی لازم برای مسابقات جهانی و المپیک برخوردار شوند و آمادگی داخلی و فنی در مسابقات برترین‌ها و لیگ برتر بانوان مورد توجه کادر فنی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اوایل امسال مسابقات جهانی و انتخابی المپیک را داشتیم و برنامه‌های خود را از اواسط سال گذشته به فدراسیون ارائه کردیم اما به دنبال شیوع ویروس کرونا این رقابت ها لغو شد و مقرر شد که مسابقات جهانی اوایل تیرماه، پس از آن به اوایل مهرماه و اکنون تاریخ جدید برای برگزاری این رقابت ها ۱۰ تا ۱۷ اسفندماه امسال توسط فدراسیون جهانی اعلام شده است که بر اساس آن برنامه خود را ارئه کردیم.

سرمربی کرمانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: مهمترین رویدادی که در پیش داریم برای سال ۹۹ و اوایل سال ۲۰۲۱ مسابقات جهانی کره جنوبی است و بر همین اساس برنامه های تیم را به فدراسیون دادیم و همچنان منتظر مجوز وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت برای آغاز اردوها هستیم.

وی تصریح کرد: در تلاش بودیم اردوهای تیم ملی بانوان تنیس روی میز را از خردادماه امسال آغاز کنیم که وزارت ورزش و جوانان این اجازه را به ما نداد و این مجوز تاکنون نیز صادر نشده است.

ایرانمنش یادآور شد: برنامه های تیم ملی تنیس روی میز تدوین و به فدراسیون ارائه شده و در صورت دریافت مجوز، اردوهای آمادگی خود را بر اساس برنامه از پیش تعیین‌شده، آغاز می‌کنیم.

وی افزود: به علت بیماری کرونا در هیچ مسابقه‌ای نمی توانیم شرکت کنیم و تمامی مسابقات تا پایان سال ۲۰۲۰ لغو شده و ۲ ماه پایانی این امسال ممکن است یکسری پروتکل های بین المللی برای برگزاری مسابقات تعیین کنند اما فعلا خبری از هیچ مسابقه ای نیست.

سرمربی کرمانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: فدراسیون جهانی تنیس روی میز زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را تاکنون اعلام نکرده و هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که المپیک توکیو برگزار شود یا نه، اما امید بسیاری برای کسب سهمیه در این رقابت‌ها داریم.

وی تاکید کرد: منتظریم فدراسیون جهانی برای انتخابی المپیک به ما برنامه بدهد و احتمال دارد که زمان برگزاری این مسابقات اواخر فروردین ماه باشد و پس از آن تیم ملی مسابقات المپیک را در پیش دارد.

برچسب‌ها تنیس روی میز تیم ملی ایران کرمان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز تیم ملی ایران کرمان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنیس روی میز تیم ملی ایران کرمان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم ملی تنیس روی میز مسابقات جهانی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

نوشاد عالمیان به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله یک سی ودوم پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ 29 دنیا را در اختیار دارد با حساب 3بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شد.

 

عالمیان گیم اول را با نتیجه 11 بر 9 به حریف چین تایپه ای واگذار کرد، اما در گیم دوم 11 بر 7 موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

 

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم 11بر 8 به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

 

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه 11 بر 2 به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

 

پینگ‌پنگ‌ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه 11 بر 4 در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب 3بر 2 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به جمع 32 بازیکن برتر راه پیدا کند.

 

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

 

هدایت عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان