Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@21:56:42 GMT

مسببین وضعیت فعلی اقتصاد و فرهنگ از زبان امیر آبادی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۵۸۸۴

مسببین وضعیت فعلی اقتصاد و فرهنگ از زبان امیر آبادی

خبرگزاری فارس: سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی طی یادداشت با گرامیداشت یاد شهدای عملیات مرصاد نوشت: باز شدن راه برای پیشروی منافقین تا منطقه مرصاد حاصل تفکر کسانی بود که هنوز هم وانمود می‌کنند تنها راه حل مشکلات کشور که ناشی از بی تدبیری خودشان است در گرو مذاکره و توافق با آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل به شرح زیر است:

حمله و آغاز عملیات نظامی سازمان منافقین در منطقه مرصاد در استان کرمانشاه زمانی رخ داد که نفاق در داخل نظام و حاکمیت این همه نفوذ نکرده بود. این پیشروی منافقین حاصل فتنه و سیاه نمایی‌های نسل اول جریان نفوذ و فتنه بود که القا می‌کردند کشور در حال نابودی است و تنها پذیرش قطعنامه ۵۹۸ می‌تواند کشور را از نابودی نجات دهد.

باز شدن راه برای پیشروی منافقین تا منطقه مرصاد حاصل تفکر کسانی بود که هنوز هم وانمود می‌کنند تنها راه حل مشکلات کشور که ناشی از بی تدبیری خودشان است در گرو مذاکره و توافق با آمریکا است. تحرک نظامی در سازمان منافقین از آنجا نزج گرفت که آن‌ها دیدند در داخل کشور کسانی هستند که از همان آغاز انقلاب به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتقادی نداشتند و هنوز هم ندارند.

حمله و عملیات نظامی سازمان منافقین نتیجه چراغ سبز‌هایی بود که مسببین پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و آویزان‌های به آمریکا و دلبستگان به اروپا و سینه چاکان برجام و دلواپس‌های حصر و سلفی خفت بگیران می‌دادند و نتیجه عملکرد صاحبان تفکری بود که مسببین وضعیت فعلی اقتصاد و فرهنگ هستند. تنها راه نجات کشور بیرون انداختن این طیف نفوذی از درون حاکمیت است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قاضی زاده قاضی زاده سازمان منافقین عملیات مرصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها

در یک نظرسنجی جدید، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ را در مقایسه با رقیب دموکراتش در موضوعات اقتصاد و تورم قابل اعتماد دانستند.

به گزارش مشرق، آمریکایی‌ها در نظرسنجی جدید ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس اقتصاد و تورم را از موضوعات اصلی برشمردند و ۸۸ درصد آن‌ها گفتند اقتصاد در تصمیم‌گیری برای رأی دادن به چه کسی مهم است و ۸۵ درصد نیز همین نظر را در مورد تورم داشتند.

در این نظرسنجی ۴۴ درصد گفتند به ترامپ برای مدیریت تورم اعتماد دارند، در حالی که ۳۰ درصد همین نظر را درباره بایدن داشتند. درصد قابل توجه‌ای (۲۵ درصد) هم گفتند که به هیچ یک از این دو نفر در این موضوع اعتماد ندارند.

چهل و سه درصد (۴۳%) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که وضعیت مالی آن‌ها از زمان ریاست‌جمهوری بایدن بدتر شده، ۴۰ درصد گفتند که تقریباً همان وضعیت را دارند و ۱۶ درصد هم گفتند که وضعیت بهتری دارند.

پرسش درباره رقابت فرضی بایدن و ترامپ هم در این نظرسنجی نشان داد رقابت همچنان بین این دو نفر نزدیک است.

ترامپ حمایت ۴۶ درصدی و بایدن ۴۴ درصدی را در بین همه شرکت‌کنندگان به دست آورد، اما در بین رای‌دهندگان ثبت‌نامی (که احتمال رای دادنشان بیشتر است) وضع بایدن بهتر بود و از حمایت ۴۶ درصدی در مقابل ۴۵ درصد ترامپ برخوردار شد.

این نظرسنجی با شرکت دو هزار و ۲۶۰ آمریکایی بین ۲۵ تا ۳۰ آوریل (ششم تا ۱۱ اردیبهشت) انجام شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد