Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سالن‌های سینما و تئاتر همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت «امام محمد باقر (ع)» تعطیل خواهند بود، در همین راستا این مراکز فرهنگی و هنری دوشنبه فعال نبوده و از روز سه شنبه بار دیگر میزبان مخاطبان خواهند بود. تاریخ انتشار: 13:30 - 06 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۲۲۸

خبرگزاری میزان - سالن‌های سینما و تئاتر همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت «امام محمد باقر (ع)» تعطیل خواهند بود، در همین راستا این مراکز فرهنگی و هنری دوشنبه فعال نبوده و از روز سه شنبه بار دیگر میزبان مخاطبان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرکز تئاتر مولوی، خانه نمایش دا، مجموعه تئاترشهر و تئاتر مستقل امروز دوشنبه ششم مردادماه به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

شایان ذکر است هم اکنون نمایش های «کوکاکولا» به کارگردانی نصیر ملکی جو در تالار قشقایی و «سه شنبه های لعنتی» به کارگردانی محمد مهدی خاتمی در تالارسایه با در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی اجرای آثار نمایشی روی صحنه هستند.

گفتنی ست اجرای نمایش«نهان خانه پنج در» به کارگردانی آرش فلاحت پیشه از روز سه شنبه هفتم مرداد ماه از سر گرفته خواهد شد. همچنین نمایش «واجد شرایط» هر شب در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران امام محمد باقر سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه