Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در خصوص چرایی عدم حضور پیروز حناچی شهردار تهران در جلسات هیات دولت، گفت: شهرداری‌ها در کل کشور خدمات زیادی به دولت ارائه می‌کنند و این دو برای حل مشکلات در کنار یکدیگر هستند. در تهران نیز رابطه دولت و شهرداری کاملا صمیمانه است به گونه‌ای که شهردار تهران در جلسات هیات دولت شرکت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که حناچی از زمانی که به عنوان شهردار تهران منصوب شد همواره در جلسات هیات دولت شرکت می‌کرد، گفت: اما اخیرا در چند جلسه اخیر، وی به جلسات دعوت نشده است که احتمال می‌دهیم این عدم دعوت به موضوع تخریب ساختمان نهاد ریاست جمهوری در جماران برمی‌گردد.

وی با بیان این که بعد از تخریب این ساختمان دیگر حناچی به جلسات هیات دولت دعوت نشد و شاید این مسئله بر روی روابط دولت و شهرداری تاثیرگذار بوده است، گفت: البته شهردار تهران عضو مهمان هیات دولت است و با اختیار دولت به این جلسات دعوت می‌شود. اما معمولا مرسوم بوده که شهردار نیز در جلسات باشد و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود چراکه تهران به دلیل پایتخت بودنش نیازمند رابطه متقابل با دولت است.

وی افزود: البته اخیرا دولت در مورد اوراق مشارکت مترو کمک زیادی به شهرداری کرده است و این طور نیست که حالا که شهردار در جلسات شرکت نمی‌کند دولت هم خدمات نمی‌دهد؛ اما این موضوع در افکار عمومی و رسانه‌ها بازتاب زیادی داشته است و امیدواریم دولت تدبیر کنند تا این مسئله نیز حل شود.

خلیل‌آبادی که در یک برنامه تلویزیونی صبحت می‌کرد در خصوص ماجرای تخریب ملک جماران، گفت: در جماران محدودیت ارتفاع وجود دارد که ملکی متعلق به نهاد ریاست جمهوری در حال ساخت بوده که به این محدودیت ارتفاع توجه نکرده و یک طبقه اضافه‌تر ساخت که این مسئله باعث شد که همکاران ما جلوی این تخلف بایستند و ارتفاع مازاد را تخریب کنند.

وی ادامه داد: برای ما همه مردم، همه نهادها و همه ارگان‌ها در برابر قانون یکسان هستند و نباید از تخلف هیچ یک چشم‌پوشی کرد.

کد خبر 534813 برچسب‌ها شورای شهر پیروز حناچی تهران دولت یازدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر پیروز حناچی تهران دولت یازدهم جلسات هیات دولت شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!