Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:09:14 GMT

بهار به فلاحی رسید، کبودراهنگ به آزادی خواه

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۶۰۴۷

بهار به فلاحی رسید، کبودراهنگ به آزادی خواه

پس از درگذشت نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ماه های ابتدایی شروع به کار مجلس مجمع نمایندگان همدان تصمیم بر انتخاب نماینده معین برای دو شهرستان گرفتند و احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان به عنوان نماینده معین بهار و حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر به عنوان نماینده معین کبودراهنگ انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ درگذشت نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ماه های آغازین شروع به کار مجلس یازدهم اتفاق تلخ و بی سابقه ای برای مردم این دو شهرستان بود و تا انتخابات میان دوره که سال ۱۴۰۰ برگزار می شود این شهرستان ها نماینده ای در مجلس شورای اسلامی ندارند.

رئیس شورای شهر بهار در گفت و گو با خبرنگار ما؛ از انتخاب احمدحسین فلاحیی نماینده مردم همدان و فامنین به عنوان نماینده معین شهرستان بهار و کبودراهنگ در یک سال باقی مانده تا انتخاب نماینده میان دوره خبر داد.

حسین فیض الهی در این باره گفت: بر اساس تصمیم مجمع نمایندگان استان و ابلاغ هئیت رئیسه مجلس جناب دکتر احمد حسین فلاحی نماینده همدان به عنوان نماینده معین شهرستان انتخاب شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه جناب آقای جعفری منتخب حوزه انتخابیه دار فانی را وداع گفت، تا انتخاب نماینده رسمی این حوزه، حجت الاسلام دکتر فلاحی به عنوان نماینده معین شهرستان بهار انتخاب شده و امورات شهرستان در این بخش را پیگیری خواهد کرد.

رئیس شورای شهر بهار بیان کرد: به دلیل گستردگی منطقه تصمیم بر این شد که هر یک از شهرستان های بهار و کبودراهنگ یک نماینده معین جداگانه داشته باشند به همین دلیل جناب آقای آزادی خواه، نماینده مردم ملایر نیز به عنوان نماینده معین کبودراهنگ انتخاب شده است.

احمد حسین فلاحی  تحصیلات ابتدائی را در زادگاهش در یکی از روستا‌های سربند اراک سپری و در سال ۱۳۶۷ با مدرک سیکل وارد حوزه علمیه اراک شد و همزمان تا دیپلم تحصیلات را ادامه داد.

در سال ۱۳۷۲ وارد حوزه علمیه قم شد و دروس سطح را در محضر اساتیدی همچون مرحوم شیخ حسن تهرانی، موسوسی تهرانی، بیگدلی، فقیهی، آل غفور گذراند و در سال ۱۳۷۶ وارد درس خارج و از محضر حضرات آیات آیت الله سبحانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، وحید خراسانی و سید احمد خاتمی بهره‌مند شد.

یک دوره درس خارج اصول را از محضر آیت الله سبحانی و ۸ سال خارج فقه آیت الله مکارم و ۲ سال خارج فقه آقای خاتمی و مدتی کمتر از یک سال هم از محضر حضرات آیات جوادی آملی و وحید خراسانی بهره برد.

در سال ۷۶ همزمان با درس خارج وارد موسسه کلام اسلامی شد و دوره سطح ۴ را در آنجا سپری کرد و از محضر اساتید بزرگواری، چون آیت الله سبحانی و ربانی گلپایگانی بهره‌مند شد.

با فارغ التحصیل شدن از آنجا همزمان با تدوین پایان نامه سطح ۴، دوره تخصصی مذاهب اسلامی را گذراند و مدت دو سال بعنوان پژوهشگر با مرکز مطالعات حوزه همکاری داشت.

با دفاع از پایان نامه در سال ۱۳۸۵ وارد دانشگاه پیام نور شد و با عضویت هیئت علمی تاکنون در استان همدان مشغول فعالیت بوده و در حوزه علمیه همدان هم  مشغول تدریس است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهار و کبودراهنگ نماینده مردم حسین فلاحی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 388 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 400 هزار تومان است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 500 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 680 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2341 دلار است.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار کاهشی شد

 

در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد