Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،ابوالفضل اینانلو اظهارکرد: جلسات شورای شهر فردیس اخیراً به دلیل حضور نیافتن اعضا تشکیل نمی‌شود و با توجه به اهمیت فردیس و لزوم انجام امور مردم و از طرف دیگر انتخاب شهردار این شهر پرجمعیت، به عنوان فرماندار به حضور اعضا و تشکیل جلسات تأکید دارم.

اینانلو افزود: برخی از اعضای شورای شهر فردیس، گرفتن مرخصی را دلیل حضور نیافتن خود در جلسات شورا و تشکیل نشدن جلسات عنوان می‌کنند، اما قانون در خصوص مرخصی اعضا مشخص است و بحث این است که در این شرایط مردم منتظر تشکیل جلسه شورا هم برای انجام امور خود و هم برای انتخاب شهردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در طول فعالیت شورای شهر فردیس، براساس وظایفی که قانون برای فرماندار تعیین کرده به موضوعات مختلف ورود داشته‌ایم و تذکرات لازم را چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی به اعضای شورا داده‌ایم . همچنین مواردی هم به هیات حل اختلاف ارجاع  و منجر به صدور حکم شده است.  

اینانلو تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد برخی اعضا با ادامه تعطیلی جلسات، بیشتر از این باعث نارضایتی مردم فردیس شوند و مسائل به حاشیه برود و این مسأله رنگ اعتراضات مردمی به خود بگیرد، بر همین اساس مثل گذشته طبق قانون به موضوع ورود کرده‌ایم و موضوع به هیات حل اختلاف منعکس خواهد شد.

فرماندار فردیس در خصوص انتخاب شهردار هم اظهار کرد: ما طبق قانون هیچ دخالتی در انتخاب شخص نداریم و فقط تأکید بر انتخاب شهردار واجد شرایط در سریعترین زمان و با اکثریت و یا حتی اتفاق آرای اعضای شورای شهر است چون شهرداری که با رأی ۹ عضو شورا انتخاب شود قطعاً می‌تواند قوی‌تر عمل کند.

وی با بیان اینکه نبود شهردار باعث معطلی امور این شهر پرجمعیت استان البرز شده است گفت: این اختلافی که در میان اعضای شورای شهر فردیس در برابر شهرداران وجود داشته جای تأسف دارد و معمولاً در طول این مدت به شکل ترکیب چهار عضو مخالف یا موافق و از طرف دیگر ۵ عضو موافق یا مخالف بوده است. دود این ترکیب‌ها و اختلافات به چشم مردم می‌رود.

کد خبر 534780 برچسب‌ها استان البرز شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز شورای شهر شورای شهر فردیس انتخاب شهردار اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدواریم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با اشاره به وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها، با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟