Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران گفت: در سال جاری تولید ۲۵۰ دستگاه کمباین برنج در این شرکت هدفگذاری شده است.

علی‌اصغر حمیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شرکت کمباین سازی ایران از سال ۴۸ تاسیس شده و امروز حدود ۹۰ درصد کمباین کشور در این واحد صنعتی ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه سهام‌دار عمده کمباین سازی آستان قدس رضوی است، اظهار کرد: باوجود همه تحریم‌ها،کمباین سازی امروز فعال است و روزانه حدود سه کمباین در این شرکت تولید و روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران بیان داشت: خط تولید کمباین برنج با پیگیری‌های صورت گرفته راه اندازی شده و در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و حدود ۲۳ نفر نیروی کار برای تولید هر دستگاه کمباین مشغول کار هستند.

وی از هدفگذاری تولید250 دستگاه کمباین برنج در سال جاری خبر داد و گفت: آستان قدس رضوی هر ماه در خصوص وضعیت کارخانه پایش انجام می‌دهد و در مجموع باید گفت رونق تولید نیاز به حرکت جهادی دارد و حرکت جهادی نیز مستلزم تلاش است در واقع هر فردی در جایگاه خود مدیرعامل است و این همان نگاه جهادی است که خوشبختانه امروز در مجموعه کمباین سازی حاکم شده است.

مدیرعامل کمباین تعداد نیروی کار این واحد صنعتی را ۳۸۱ نفر عنوان کرد و گفت: ۱۰ نفر نیروی کار جدید نیز به زودی جذب خواهند شد و در مجموع دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید کمباین برنج کمباین گندم شرکت کمباین سازی ایران دستگاه کمباین کمباین برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این دستگاه می تواند داده را با سرعت گیگابیت برثانیه در مسافت ۱۰۰ متر منتقل کند. ۴ شرکت DOCOMO، NTT، NEC و فوجیتسو کنسرسیومی برای این پروژه تشکیل شده اند. این شرکت ها از سال ۲۰۲۱میلادی با پیش بینی ظهور عصر6G درحوزه تحقیق و توسعه دستگاه های زیر تراهرتز تحقیق و توسعه انجام داده اند.

طبق گفته شرکت ها، این گجت در تست ها به سرعت بالای ۱۰۰ گیگابیت برثانیه در انتقال داده در باندهای ۱۰۰ و ۳۰۰گیگاهرتز هرتز در مسافتی تا حداکثر ۱۰۰ متر دست یافت.

فرکانس های طیف الکترومغناطیسی که اینترنت ۵Gو 6G در آن فعال هستند، تمایز اصلی این دو فناوری است. به طور معمول سرعت های بیشتر اینترنت با عملکرد در باندهای بالاتر مرتبط است.

انتقال داده ها در فناوری 5G به طور معمول در فرکانس های کمتر از ۶ گیگا هرتز انجام می شود و به باندهای حدود ۴۰ گیگا هرتز می رسد که از آنها به عنوان باندهای امواج میلیمتری یاد می شود.

بااین وجود باند فرکانس های بالاتر که از آن به عنوان باندهای زیر تراهرتز یاد می شود و بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ گیگاهرتز هستند، احتمالا در فناوری ۶G به کار می روند. فرکانس های بالاتر زیر تراهرتز نیازمند دستگاه های بی سیم کاملا متفاوتی هستند که اکنون از نقطه صفر ابداع شده اند.

کد خبر 6095395 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس