Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-افزایش سرمایه موسسه ملل توانسته وضعیت این موسسه را به مراتب نسبت به سال گذشته بهبود بخشد.

امتداد-افزایش سرمایه موسسه ملل توانسته وضعیت این موسسه را به مراتب نسبت به سال گذشته بهبود بخشیده و سبب شده تا نسبت‌های مالی موسسه چندین برابر رشد کنند.

به گزارش امتداد به نقل از بانکداری ایرانی ، موسسه ملل اخیرا سرمایه خود را از 6 هزار و 60 میلیارد ریال به 10 هزار میلیارد ریال رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در سه ماهه سوم نخست امسال موسسه ملل با شناسایی 639 میلیارد سود نسبت به سال قبل حدود 35 درصد رشد را تجربه کرده است.

این درحالی است که جمع حقوق صاحبان سهام موسسه رشدی حدود 7درصدی را تجربه کرده و از رقم 9هزار و 775 میلیارد ریال در سال 98 به مبلغ 10 هزار و 414 میلیارد ریال رسید.

برهمین اساس نسبت بازدهی موسسه در سال 99 بالاتر از 60 درصد بوده این در حالی است که در سال 98 این نسبت حدود 48 درصد بوده که نشان می دهد موسسه از امکانات خود به بهترین نحو استفاده کرده است.

اما نکته دیگر نسبت اهرمی است که بر اساس حقوق مالکانه موسسه سنجیده می شود.

در سال 98 حدود این نسبت 28 برابر حقوق مالکانه بوده اما در سال 99 به 24 برابر رسید که نشان از بهبود روزافزون وضعیت موسسه در پوشش ریسک دارد.

همچنین نسبت سرمایه به داریی به عدد 4درصد رسیده است حال اکه در سال 98 عدد 2 بود که این نسبت نیز نشان از پوشش ریسک های این موسسه دارد.

علاوه بر این ، موسسه ملل در چهارماهه منتهی به تیر 99 دارای تراز مثبت خوبی بوده و توانسته نزدیک به هفت هزار میلیارد ریال تراز مثبت را تجربه کند.

در تیر 99 این موسسه 113 میلیارد ریال مانده تسهیلات داشته که بر اساس آن 15 هزار و 708 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است. در مقابل 149 هزار و 615 میلیارد ریال مانده سپرده داشته که برای آن تنها هزار و 792 میلیارد ریال سود پرداخت کرده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیارد ریال موسسه ملل بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟