Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب در ۱۷ فصل تدوین و توسط بلیک آرکار ویلیام به زبان انگلیسی ترجمه شده و به تازگی تحت طرح تاپ (TOP) در هند در سال جاری چاپ شده است.

محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی کشورمان در دهلی‌نو در این زمینه گفت: "گلستان یازدهم" در مقایسه با آثاری همانند خود جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب ترجمه مترجم به‌صورت حرفه‌ای انجام شده و توضیحات لازم نیز ارائه داده شده است؛ مترجم تلاش دارد تا با استفاده از تکنیک‌های جدید، فضایی را ایجاد کند که به‌راحتی بتواند مطالب را ارسال کند. ایجاد جریان سیال ذهن در روایت خاطرات، فضاسازی، حفظ لهجه شخصیت‌ها در کتاب و شخصیت‌پردازی با استفاده از گفت‌وگو از جمله تکنیک‌هایی است که در این کتاب بیشتر به آن توجه به خرج داده شده است.

وی افزود: این کتاب هرچند نشان‌دهنده ویژگی‌های یک شهید است، اما بیش از آن می‌توان وضعیت خانواده‌های شهرستانی در جنگ را توسط آن مشاهده کرد. خانواده‌هایی که چند فرزند را به جبهه فرستاده‌اند و هیچ‌کدامشان بازنگشته‌اند و در عین ناراحتی و حزن، سعی دارند به آینده امیدوار باشند و راه شهیدشان را ادامه دهند. سبک زندگی مطرح شده در کتاب‌هایی مانند «گلستان یازدهم» مخصوص دهه ۶۰ است؛ سبکی که گاه با ورق زدن آلبوم‌های عکس دوباره به یاد می‌آیند.

این کتاب ۱۷ سرفصل دارد که برخی از موضوعات آن به این شرح است:

فصل اول: خاطراتم فیلم می‌شود
فصل دوم: خواستگاری با چشم‌های آبی
فصل سوم: نامه عاشقانه
فصل چهارم: ماه عسل دوم
فصل پنجم: گُلُم
فصل ششم: گلستان یازدهم
فصل هفتم: کاش با سعید آقا نمی‌رفتیم
فصل هشتم: پرده‌های بنفش و صورتی
فصل نهم: سیب گلاب
فصل دهم: راهکارِ اشک
فصل یازدهم: بافتنی
فصل دوازدهم: انارهای تَرَک‌خورده
 فصل سیزدهم: یه شب زندگی با یه مرد بهتر از صد سال زندگی با یه نامرده
فصل چهاردهم: ستارۀ پدر
فصل پانزدهم: مامانِ دانش‌آموز
فصل شانزدهم: پشتِ ردیفِ درخت‌ها

نام کتاب به زبان انگلیسی (The Eleventh Rose Garden) و ترجمه و حاشیه‌نگاری آن توسط لبیک آرکار ویلیام انجام شده است و چاپ نخست آن توسط انتشارات (اسلامی کتاب گهر،دریا گنج، دهلی) در سال ۲۰۲۰ انجام و دارای ۲۹۹ صفحه است.

به گزارش خبرآنلاین همدان، سردار شهید علی چیت سازیان در ۱۹ آذر ۱۳۴۱ در همدان متولد شد و در ۴ آذر ۱۳۶۶ در حین انجام مأموریت گشت شناسایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، وی فرمانده اطلاعات عملیات لشکر انصارالحسین در دوران جنگ ایران و عراق بود.

شجاعت کم نظیر سردار شهید علی چیت سازیان در عملیات های مختلف رزمندگان اسلام، سبب شد تا فرماندهان عراقی به وی لقب عقرب زرد داده بودند، از معروف‌ترین سخنان او این است که کسانی می‌توانند از سیم خاردارهای دشمن رد شوند که در سیم خاردار نفس خود گیر نکرده باشند.

کد خبر 1414911

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان گلستان یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد