Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:52:39 GMT

۲۰۰ هزار ماسک احتکار شده در اسکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۶۴۲۷

۲۰۰ هزار ماسک احتکار شده در اسکو کشف شد

بابک رضی منش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اشرافیت عوامل اطلاعاتی و پیگیری اکیپ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگی انجام شده با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو در چند روز گذشته این تعداد ماسک به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان و مقادیر زیادی مواد اولیه خام کشف شده است.

وی افزود:  از مجموع ۲۰۰ هزار ماسک کشف شده، تعداد ۸ هزار عدد ماسک n۹۵ و ان ۹۵، یکهزار عدد ماسک سه لایه و حدود ۱۵۳ هزار عدد نیز تنه ماسک نیمه آماده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضی منش با اشاره به طی مراحل قانونی و قضایی پرونده فوق، گفت: طبق هماهنگی‌های قضایی مقرر شد تمامی ماسک‌های کشف شده با نرخ مصوب دولتی در اختیار عموم و مراکز درمانی قرار بگیرد.

به گفته وی با توجه به کشف مقادیر زیادی مواد اولیه تولید ماسک، مقرر شد مواد اولیه کشف شده با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در جهت رفع نیاز شهرستان تولید و به نرخ دولتی عرضه شود.

شهرستان اسکو با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک احتکار اقلام ضد کرونا اسکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک اسکو ویروس کرونا ماسک اسکو کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی