Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آنکه شرکت توانیر ساعات پیک مصرف برق را در ایام تابستان بین ساعت ۱۲ تا ۱۷ هر روز اعلام کرده، در دو روز ابتدایی هفته جاری، بیشترین میزان مصرف لحظه ای برق بین ساعات ۲۱ تا ۲۲ بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای پایانی هفته گذشته پیک مصرف برق با کاهش چشمگیر نسبت به روزهای پیشین، به حدود 53 هزار مگاوات تا 56 هزار مگاوات رسیده بود، اما با شروع هفته جاری باز هم پیک مصرف برق از مرز 58 هزار مگاوات گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، پیک مصرف برق در روز گذشته در ساعات اولیه شب به میزان 58 هزار و 183 مگاوات ثبت شد، همچنین پیک مصرف در روز شنبه نیز در ساعات اولیه شب و به میزان 58 هزار و 162 مگاوات ثبت شده بود.

با وجود آنکه شرکت توانیر ساعات پیک مصرف برق را در ایام تابستان بین ساعت 12 تا 17 هر روز اعلام کرده و از مردم می خواهد که در این ساعات از استفاده از وسایل پرمصرف برقی خودداری کرده و دمای کولرهای گازی را روی دمای آسایش (24 درجه) و دور کولرهای آبی را روی دور کُند بگذارند، در دو روز ابتدایی هفته جاری، بیشترین میزان مصرف لحظه ای برق بین ساعات 21 تا 22 بوده و در هر دو روز، پیک شبانه از پیک روزانه پیشی گرفته است و این به معنای استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اولیه شب است.

هفته ای با بیشترین رکوردهای تاریخ مصرف برق/ رکورد مصرف برق به 58 هزار و 254 مگاوات رسید

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط توانیر صنعت برق ایران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط توانیر صنعت برق ایران پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم ۲ شرایط جدید پیش‌فروش ۴ محصول سایپا اعلام شد+ جدول ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۶| هر اونس طلا ۱۹۲۸ دلار شد ۴ قیمت عمده فروشی انواع میوه در تهران اعلام شد+ جدول ۵ صادرات بی فایده مرغ/ عراق و افغانستان پول ایران را با ریال پس می‌دهند ۶ کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شود ۷ شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران ۸ ۲۳۵ میلیون دلار در نیما عرضه شد/ قیمت دلار نیمایی: ۱۸۵۰۰ تومان مهمترین اخبار اقتصادی عبور نقدینگی از ۲۶۵۷هزار میلیارد تومان/ نقدینگی ۳۴.۲ درصد رشد کرد توطئه‌ برخی کشورها عامل وضعیت فعلی بازار ارز در کشور است ادامه سانسور آمارهای اقتصادی/ دولت اجازه انتشار آمار عملکرد بودجه را نمی‌دهد بدهی خارجی ایران ۴ درصد کم شد مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد "غرقاب" روایت رهبر انقلاب از واقعیت‌های پنهانی افول تمدنی غرب جزئیات صادرات و واردات کشور در فصل بهار/ صادرات در ایام کرونا چقدر بود؟ گزارش| چشمان ۵۵۰ هزار گلستانی به دستان توانمند قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء / سیرآبی مرزنشینان با تکمیل سد "نرماب" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توانیر صنعت برق ایران توانیر صنعت برق ایران ساعات اولیه شب پیک مصرف برق هزار مگاوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در استان خبر داد و گفت: طی این مدت غالبا آسمانی صاف تا نیمه ابری و در برخی نواحی ساحلی و جلگه ای پدیده مه طی ساعات شب تا صبح پیش بینی می شود

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در منطقه است.

وی افزود: طی این مدت در استان گیلان، غالباً آسمانی صاف تا نیمه ابری و در برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای پدیده مه طی ساعات شب تا صبح پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: طی این مدت گاهی به سبب شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی و همرفتی افزایش ابر و رگبار ورعد و برق پراکنده در استان دور از انتظار نیست.

دادرس با بیان اینکه طی این مدت دریا برای فعالیت دریانوردی مناسب است، تصریح کرد: از سه شنبه بعدازظهر با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و مه آلود بودن هوا روند کاهش نسبی دما وزش باد موقتی شدید بعضی ساعات رگبار باران رعد و برق و احتمال تکرگ تا پایان هفته مهیا می‌باشد.

کد خبر 748205

دیگر خبرها

  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور