Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرف قریشی رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری وبینار ازدواج موفق با همکاری مرکز مشاوره آفرینش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، اشرف قریشی رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان فارس با تبریک هفته ازدواج از برگزاری وبینار ازدواج‌موفق خبر داد و افزود: مخاطبین‌ این وبینار جوانان در سنین ازدواج و والدین دارای فرزندان در شرف ازدواج می باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قریشی تصریح کرد : این وبینار با صحبت‌های عباس حاجی زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آغاز و آقایان علی کریمی و کریم قاسمی و مولفان کتاب ازدواج موفق در فرهنگ ایرانی و خانواده رشد یافته مدرسان و مشاوران این وبینار می باشد. رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره‌کل خاطرنشان کرد: مخاطبین می توانند با ورود به لینک https://www.skyroom.online/ch/piladco/hall-afarinesh از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ششم تیرماه در این وبینار ۹۰ دقیقه ای شرکت کنند. قریشی افزود : اتاق وبینار از ساعت ۱۸ همان روز تا شروع برنامه جهت بررسی دستگاه های الکترونیکی مدعوین باز خواهد بود و میهمانان می توانند به محض مشاهده تصویر و صدای موسیقی در اتاق مجازی ، از اتاق خارج و ۱۵ دقیقه قبل از شروع برنامه در ساعت ۱۸/۴۵مجددا وارد تالار مجازی شوند . قریشی با بیان این که برای ورود به تالار نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار نیست تصریح کرد : سه گام زیر را برای ورود به تالار الزامی است . ۱- روی لینک ارسالی چه با گوشی ، چه با لپ تاپ و چه با رایانه کلیک کنید. بهتر است با رایانه و مرورگر کروم آپدیت شده باشد . ۲-روی دکمه مهمان کلیک فرمایید . ۳- در کارد کوچک باز شده نام و نام خانوادگی خود را وارد بفرمایید ( در صورت تمایل نام کوچک کافی است ) وی تصریح کرد: در صورت هرگونه خطای ورود یا نشنیدن صدا باید اقدام کوچکی بر روی تلفن همراه و لپ تاپ انجام شود به این ترتیب : الف - نرم افزار کروم ، آپدیت شود . ب - دکمه میکروفون و وبکم از حالت block به allow در آید . رییس گرو ه فرهنگی تربیتی اداره کل افزود: مخاطبین می توانند در صورت عدم رفع مشکل، از یک ساعت قبل از شروع برنامه با آقای امیر عصاری مشاور تخصصی فناوری تالار آفرینش و نمایندگی شرکت ارائه دهنده خدمات اسکای روم در شیرازبه شماره 09120720661 و یا سرکار خانم مرادی متخصص نرم افزار و مشاور فناوری آفرینش به شماره 09361042442از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنند. گفتنی است این نشست آنلاین ضبط و در صورت امکان در آپارات به نمایش در خواهد آمد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس وبینار ازدواج موفق تربیتی اداره کل ازدواج موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دراین نشست مدیر کانونهای خدمت رضوی به بیان ظرفیت 8000 نفری خادمیاران استان  اشاره و اظهار داشت: با این تعداد خادمیار که در 19 کانون تخصصی و عمومی دسته بندی شده‌اند، روزانه بیش از 90 نفر ساعت خدمات رایگان به مخدومین حضرت علی بن موسی الرضا داده می شود.

محمدحسین رحیمی نسب همچنین از آمادگی کامل این کانون برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های آموزشی و مشاوره ی بهبود فضای کاری کارمندان و همچنین بهبود سبک زندگی کارمندان در قالب طرح سبک زندگی رضوی در این سازمان خبر داد و گفت: کانون‌های خدمت رضوی در زمینه های مشاوره های اشتغال، حقوقی، سلامت... آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان یزد و همه ی شهرستان ها و ادارات تابعه را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم مسئله اصلی جهادکشاورزی را امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم برای مردم عنوان کرد و افزود: آموزش های صحیح کار و زندگی به کارمندان باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی کار آنها شده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره‌های انجام خواهد شد.

محمدعلی حاتمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید دام سبک در کشور و استان یزد حمایت از طرح‌های مگافارم دام سبک در راستای تامین گوشت قرمز در دستورکار این سازمان قرار دارد و از همه ی متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا