Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس و مدیرکل هماهنگی ستادی، روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: این نشست فردا سه‌شنبه هفتم مرداد همزمان با سالروز شهادت امام باقر(ع) از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ به وقت ایران با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان و رییس شورای سیاستگذاری کنگره، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد فهمای کشور، دبیر کنگره و رایزنان فرهنگی کشورهایی نظیر الجزایر، لبنان، عراق، ترکمنستان، سوریه، تایلند، هند و عمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام امیر ارزانی روز دوشنبه به صورت مجازی به ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) اعلام کرد: افزود: امسال به منظور تقویت و گسترش برنامه های بخش برون مرزی، ویژه‌برنامه‌های بخش بین‌الملل دهمین دوره این کنگره در هرمزگان با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جامعه المصطفی العالمیه، مجمع تقریب مذاهب و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشورهایی از پنج قاره جهان برگزار می‌شود.

وی گفت: به زودی نیز هر کدام از مراکز همکار در برگزاری برنامه‌های بخش بین‌الملل به صورت مجزا با موسسات و مراکز زیر مجموعه خود در خارج از کشور نشست‌های هم اندیشی برگزار می‌کنند.

نخستین نشست هم اندیشی با مشارکت تمامی ارگان‌ها، نهادها و مراکز مشارکت کننده در برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) روز شنبه هفته جاری به ریاست نماینده ولی فقیه در هرمزگان و رئیس شورای سیاستگذاری کنگره برگزار شد.

کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) هر سال همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها امام سجاد هرمزگان کانون فرهنگی هنری مساجد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام سجاد هرمزگان کانون فرهنگی هنری مساجد امام سجاد هرمزگان کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود