Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@10:55:35 GMT

آموزش تعميرات اي سي يو پارسيان صنعت خودرو

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۶۸۱۵

آموزش تعميرات اي سي يو پارسيان صنعت خودرو

آموزش تعمیرات ای سی یو پارسیان صنعت خودرو

خبرگزاری آریا- با مشخص شدن ناکارآمدی خودروهای کاربراتوری ، نسل جدیدی از خودروها تحت عنوان خودرهای انژکتوری تولید شدند . خودروهای انژکتوری نسبت به خودروهای کاربراتوری آلایندگی بسیار کمتری دارند ، از قدرت موتور بیشتری برخوردار می باشند ، در حالت موتور سرد و گرم راحت تر استارت می خورند ، عیب یابیشان آسانتر است و به لحاظ کاهش ارتعاشات و ضربه های موتور بهترین گزینه از لحاظ عملکرد محسوب میشوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغز متفکر یا در واقع مرکز اصلی فرمان دهی در خودروهای انژکتوری کامپیوتر خودرو یا همان ای سی یو ( ECU ) می باشد .

ایسیو قسمتهای مختلف خودرو شامل سنسورها ، عملگرها و ... را کنترل می نماید . در واقع هر قسمت وضعیت و حالت خود را به صورت سیگنال به ایسیو ارسال کرده و ایسیو بر اساس اطلاعات وارده دستور مورد نظر را صادر می کند .

تعمیرات ای سی یو یکی از مشاغل با در آمد مناسب می باشد چرا که متخصصین این حوزه بسیار کم می باشند و از طرفی خرابی های این قطعه نیز نسبتا زیاد است .

برای کسب مهارت در حوزه تعمیرات ECU باید با الکترونیک پایه آشنایی داشته باشید و بتوانید سنسورها و عملگرهای مختلف خودروهای انژکتوری را نیز شناسایی ، تست ، عیب یابی و تعمیر کنید .

سپس باید توانایی خواندن نقشه های بردهای الکترونیکی را بدست آورید تا بتوانید قطعات مختلف روی برد ایسیو را از همدیگر تشخیص دهید .

باید بتوانید هر قطعه نظیر آی سی ، دیود ، مقاومت ، خازن و ... را تست و عیب یابی نمایید و ...

تمامی این مهارتها در ارتباط با تعمیرات ایسیو دست یافتنی است چنانچه دوره های مربوط به تعمیرات کامپیوتر خودرو را بگذرانید .

مجموعه پارسیان صنعت کامور کوش (خودرو ) با هدف ارتقای سطح دانش علمی و عملی در زمینه تعمیرات ایسیو خودرو فعالیت خود را از سال 1382 آغاز نمود .

از سال 82 تا کنون بیش از 600 دوره آموزش تعمیرات ECU ، ریمپ ECU ، برق و انژکتور خودرو ، مالتی پلکس ایرانی و فرانسوی و ... در این مجموعه برگزار شده که نتیجه آن پرورش هزاران نفر در زمینه های یاد شده می باشد .

در ادامه به معرفی دوره های آموزشی مجموعه پارسیان صنعت خودرو می پردازیم :

دوره آموزش تعمیرات ایسیو : هدف دوره تربیت افرادیست که توانایی تعمیر انواع ایسیو خودروهای داخلی را داشته باشند .

مدت زمان دوره : 10 روز تئوری + 6 روز عملی

به هنرجویان شهرستانی 10 شب خوابگاه رایگان از طرف شرکت اعطا می گردد .

برخی از سرفصلهای این دوره :   آموزش الکترونیک مقدماتی و پایه آموزش الکترونیک پایه خودروآموزش برنامه ریزی انواع ایسیوآموزش عیب یابی مدار ایسیو هاآموزش تعمیر مدار ایسیو هاآموزش تعمیرات انواع ایسیو ( ایسیو بوش ، ایسیو زیمنس ، ایسیو والو ، ایسیو ساژم (آموزش تعمیرات برق انژکتور خودروآموزش سنسور های مختلف خودرو ( سنسور اکسیژن ، سنسور موقعیت میل سوپاپ ، سنسور دمای خنک کننده و  … )آموزش مالتی پلکس فرانسه ( آموزش مولتی پلکس فرانسه (آموزش نقشه خوانی و پین اوت خوانیآموزش کیلومتر خودروآموزش تعمیر سوئیچ و ایموبلایزرآموزش تعریف ریموتآموزش نحوه پروگرام کردن انواع آی سی ( پروگرامر TNM5000 ، K TAG  , J TAG  و ... )آموزش صحیح لحیم کاری و کار با هیترمعرفی ، عیب یابی ، روش جایگزینی دیود و مقاومت و ترانزیستور و خازنو ده ها سر فصل دیگر

 

دوره ریمپ ECU : هدف این دوره تربیت افرادیست که توانایی تغییرات در برنامه ایسیو را در جهت بهبود عملکرد خودرو داشته باشند .

طول دوره : 3 روز

برخی سرفصلهای این دوره :

افزایش شتابافزایش گشتاور و توان موتوررفع کپ دریچه گازکاهش دمای فن دور تندکاهش دمای فن دور کندحذف کات آفحذف سنسور دوم اکسیژنحذف سنسور میل سوپاپکاهش مصرف سوختحذف سنسور اکسیژن اولاعمال یا حذف محدودیت سرعتحذف ایموبلایزرآموزش چک سام گیری دستی و با نرم افزار تیتانیومتنظیم دور آرام idealحذف سنسور کیلومتر از داخل ایسیو جهت خودروهایی که یونیت ABS خراب استآموزش ساخت داموس

دوره مالتی پلکس ایرانی و فرانسه : هدف این دوره پرورش افرادیست که بتوانند سیستم مولتی پلکس مرتبط با خودروهای 206 ، رانا ، سمند و ... را عیب یابی و تعمیر نمایند .

برخی از سرفصلهای این دوره :

معرفی سیستم مالتی پلکس فرانسوی  BSI ، COM2000 ، BM34
نقشه های سیستم فرانسوی
 معرفی سیستم مالتی پلکس ایرانی ( اکومکس )
 معرفی تمامی نودها
 نقشه های تمامی نودها
 فایل رنگی از نودها برای تعمیرات سخت افزاری
 قسمت نرم افزاری نودها

جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با دوره به آدرس WWW.PSKECU.COM مراجعه فرمائید و یا با شماره های 02166363082 و 02166362182 تماس حاصل نمایید .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش تعمیرات ECU آموزش تعمیرات مالتی پلکس عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور