Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث رخ داده در استان گلستان را در این بست خبری دنبال کنید.
اعتراف به ۷۰ فقره سرقت در بندرترکمن
سرهنگ سعیددادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در بندرترکمن، دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: ماموران پس از یکسری اقدامات تخصصی گسترده و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها به سرنخ‌هایی از ۲ سارق حرفه‌ای رسیدند و سرانجام با اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

سرهنگ دادگر گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و برای تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به ۷۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر‌های غرب استان گلستان اقرار کردند.

سرهنگ دادگر با اشاره به دستگیری یک مالخر در این عملیات، گفت: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف ۹۰ تن گندم قاچاق در مینودشت   سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی مینودشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری گندم قاچاق و خارج از شبکه توزیع در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مینودشت قرار گرفت.

سرهنگ بای افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی، موفق به شناسایی و توقیف ۳ دستگاه تریلر کشنده و یک انبار نگهداری گندم قاچاق شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو و انبار مقدار ۹۰ تن گندم قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی آن، ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت با اشاره به دستگیری یک متهم گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.   ۷۰ تن جو فاقد مجوز در گمیشان کشف شد   سرهنگ عباس یاورزاده فرمانده انتظامی گمیشان گفت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سوله نگهداری جو فاقد مجوز شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازدید از سوله مورد نظر ۷۰ تن جو دپو شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی گمیشان گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی مجموع اقلام کشف شده ۲ میلیارد ریال است که در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی فرمانده انتظامی گندم قاچاق پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی