Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که اقدام جنگنده‌های آمریکایی جنایت‌کارانه و تروریستی است، گفت: وزارت امور خارجه باید ورود قاطعی به این اقدام داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این اقدام دوباره نشان داد که این کشور پایبند به هیچ اصولی نیست و بارها در طول تاریخ این موضوع اثبات‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمی‌توان از این اقدام خصمانه استکبار جهانی به‌صرف اظهارات کذب مسئولانش، به‌راحتی عبور کرد و باید اقدام قاطعی در این زمینه صورت بگیرد.

زاکانی تصریح کرد: وزارت امور خارجه باید در این زمینه ورود کرده و اجازه ندهد این اقدامات تکرار شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر این باید از طریق مجامع بین‌المللی نیز این موضوع پیگیری شود تا بیش از این شاهد گستاخی‌های این کشور نباشیم.

نماینده مردم قم در مجلس ابراز داشت: حضور تروریست‌های آمریکایی در منطقه بزرگ‌ترین بحران این منطقه است که باید با پیگیری‌های وزارت امور خارجه در مجامع بین‌المللی زمینه خروج همیشگی آن‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت