Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی ظهر دوشنبه با حضور در حوزه علمیه قزوین با حجت الاسلام سبحانی نیاز رئیس حوزه دیدار و گفتگو کرد.

لطف الله سیاهکلی در این نشست گفت: روحانیون و طلاب در روشنگری و اطلاع رسانی نقش مهمی دارند و اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود شاهد همراهی بیشتری از سوی مردم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تبلیغات نادرستی که در خصوص قرارداد همکاری با چین صورت گرفته اظهار داشت: قرارداد ۲۵ ساله همکاری جامع مشترک با چین یک قرارداد در سطح سوم است که به سرمایه گذاری‌های مشترک منجر خواهد شد و آنقدر اهمیت دارد که ترامپ نگران اجرای آن است و چین را تهدید کرده است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین علت رسانه‌ای نشدن جزئیات این قرارداد این است که اولاً پیش نویس آن را ایران تهیه کرده و چینی‌ها نقطه نظر داده اند و باید توافق لازم صورت گیرد و سپس در مجلس تصویب شود و وارد فاز عملیاتی شود که این مراحل هنوز طی نشده و شاید تغییراتی در آن صورت گیرد.

سیاهکلی اضافه کرد: واگذاری جزیره و سواحل در قرارداد کذب محض است و مفهومی ندارد و با تصویب آن با اعتباراتی که وارد کشور می‌شود قادریم تحریم را بی اثر کنیم و این موضوع برای آمریکا نگران کننده است و با آن بشدت مخالفت خواهد کرد و شاید برخی در داخل هم به دلیل بی اطلاعی از مفاد آن در ابتدا نظر مثبتی نداشته باشند که انتظار داریم صبر کنند تا در مجلس موضوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: قرارداد همکاری مشترک با چین در واقع ابتکار نظام است و تحریم را دچار بحران می‌کند و بدون تردید به نفع مردم است و نمایندگان هم مراقبت خواهند کرد تا هیچ بندی بر خلاف مصالح عمومی کشور و مردم تصویب نشود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر امام شرق و غرب را بر هم زد البته مشکلات اقتصادی داریم ولی در خیلی از حوزه‌ها پیشرو هستیم و باید اذعان کرد آنچه در برابر دنیا طلبان ایستاد تفکر شیعه بود و هر جا پا گذاشتیم استکبار مستاصل شد.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دوران پساکرونا بویژه در کاهش برنامه‌های دینی اظهار داشت: باید بپذیریم که در دوران پسا کرونا با کاهش تجمع و مراسم دینی شاهد کم رنگ شدن فعالیت‌های دینی در مساجد و تکایا و هیئت‌های مذهبی هستیم و اگر برنامه ریزی اصولی نکنیم و هوشیار نباشیم با آُسیب های جدی روبرو خواهیم شد.

سیاهکلی اظهار داشت: در دوران پسا کرونا باید مراقب دین باشیم و با ابتکار و خلاقیت در فضای مجازی نسبت به فعال شدن برنامه‌های دینی و مذهبی اقدام کنیم و در این میان حوزه علمیه نقش کلیدی دارد.

مدیران استان باید خدمت محور باشند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تغییر نمایندگان استان و حضور افراد اصولگرا شاید نگاه این بود که باید مدیران جریان دیگر تغییر کنند در حالی که قرار نیست ما هم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و ارزیابی ما بر اساس نگاه سیاسی باشد.

وی بیان کرد: با استاندار هم صحبت کردیم که نگاه ما به عنوان نماینده مجلس تغییر مدیریت‌ها نیست بلکه رویکرد ما فقط خدمت محوری و جلب رضایت مردم است و به مدیران هم اعلام کردیم اگر مردم به دفاتر نمایندگان مراجعه نکنند و کارها در همان دستگاه انجام شود بیانگر توان مدیر است و کاری نداریم این مسئول منتصب چه کسی و یا گرایش به چه جناحی دارد و معیار ما در تأیید مدیر فقط خدمت است و هر مدیری که خدمت محور باشد و دنبال جلب رضایت مردم باشد حمایت می‌کنیم.

سیاهکلی شکل گیری مجلسی انقلابی را به نفع مردم دانست و گفت: امروز با رأی مردم مجلسی اصولگرا شکل گرفته و در کمیسیون‌ها فعالیت‌های خوبی آغاز شده و اولویت‌ها به مجلس داده می‌شود تا ببینیم چه مواردی در دستور کار باشد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم امید و انتظار در مجلس تقویت شده و قوانین پخته و کارآمد در مجلس تصویب شود.

کد خبر 4984444

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی حوزه علمیه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

‌در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان ١۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار ۵ نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این ۵ نفر «غلامحسین رضوانی» بود.

«غلامحسین رضوانی» در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲، در لیست «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» با اسم اختصاری «شانا» قرار داشت اما در نهایت با کسب ۱۵۸۲۱۶ رأی در جایگاه ۴۶ قرار گرفت و راهی دور دوم شد. آنچه در ادامه می‌آید بخشی از پیشینه کاری و مدیریتی رضوانی است که از نظر می‌گذرانید.

«غلامحسین رضوانی» متولد ۱۳۳۵ و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد همان رشته از دانشگاه تربیت مدرس است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی(مجلس قبلی) به عنوان نفر بیست و هشتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به قایم‌مقامی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری در دولت نهم، معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا)، عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت ماشین‌سازی پارس و شرکت آزمون جاده‌ای خودرو (زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) و همچنین عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد.

رضوانی در مقطعی کوتاه رییس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی ریاست جمهوری بوده است.

او اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استاد دانشگاه است.

کد خبر 6089589

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست