Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه غسالخانه متوفیان کرونا جدای از متوفیان عادی است،‌گفت: پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا (س) به صورت کامل اجرا می‌شود و لزومی به ایجاد قطعه‌ای جداگانه برای دفن متوفیان کرونا نیست.

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت کرونا در پایتخت و تمهیدات بهشت‌زهرا (س) در مورد دفن متوفیان ناشی از این بیماری اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا به صورت 100 درصد و کامل در سازمان بهشت زهرا (س) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دفن متوفیان در غسالخانه‌ای جداگانه از سایر متوفیان انجام می‌گیرد،‌گفت: شرایط دفن متوفیان کرونا کاملا متفاوت است متوفیانی که به صورت عادی جان خود را از دست داده‌اند و نگرانی در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نداریم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به افزایش آمار متوفیان کرونا قطعه‌ای جداگانه برای این متوفیان در نظر گرفته خواهد شد؟ گفت: فعلاً برنامه‌ای در این راستا وجود ندارد و فقط دفن متوفیان با شرایط متفاوت در قطعات مختلف در بهشت‌زهرا (س‌) انجام می‌گیرد.

نژادبهرام گفت:‌علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا چندین مرتبه از سازمان بهشت زهرا (س) بازدید کرده و در مورد تغسیل، دفن و کفن متوفیان رضایت کامل وجود داشته است چراکه پروتکل‌های بهداشتی کاملاً رعایت می‌شود.

به گزارش فارس، ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر اعلام کرد: طی دو روز گذشته حدود 234 نفر در پایتخت به دلیل بیماری کرونا  جان خود را از دست داده‌ و در بهشت زهرا (س) دفن شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران متوفیان کرونا بهشت زهرا متوفیان کرونا بهشت زهرا دفن متوفیان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط یکی از اعضای شورای شهر و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز اموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.   تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی به وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.   رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.   وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.   وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت