Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی فرماندار زرندیه گفت: فرهنگ کتابخوانی راهکار موثری برای رشد فکری و بصیرت افزایی انسان هاست.

هادی فدایی در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه که امروز دوشنبه ششم مردادماه در سالن جلسات فرمانداری با دستور جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون ارائه راهکارهای افزایش منابع کتابخانه‌ها برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌ کتابخوانی یکی از اصول مبنایی رشد و پیشرفت و توسعه فکری انسانهاست، اظهار کرد: ما اگر فکر خودمان را به شکل بنیادی تحکیم بخشیم، می‌توانیم به توسعه و پیشرفت همه جانبه خود و جامعه امیدوار باشیم.

فرماندار شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه کتاب و کتابخوانی از شاخص های اصلی توسعه جوامع به شمار می رود، ادامه داد: ما انسانها معمولا نادانسته‌های خود را در کتابها می‌یابیم و این کتاب است که موجب تکمیل اطلاعات انسان می شود.

وی در ادامه از همه مدیران شهرستان خواست که با تعامل و همدلی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی گام بردارند و از همه ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه استفاده کنند.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: تامین منابع کتابخانه‌ها می‌بایست براساس نیازسنجی از اعضای کتابخانه‌های عمومی و مخاطبین آنها صورت گیرد که اگر غیر ازاین باشد هیچ بازخوردی نداشته و فقط موجب پر کردن قفسه‌های کتابخانه‌ها خواهد شد.

احمد جوانمرد بهره‌گیری از ظرفیت شهرک‌های صنعتی برای تامین و خریداری منابع جدید و به روز را یکی از بهترین راهکارهای جذب و تکمیل منابع کتابخانه‌ها دانست.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زرندیه در ادامه، استفاده از فضای مجازی در ارائه خدمات کتابخانه‌ای از جمله ارائه کتاب‌های دیجیتال، کتاب‌های شنیداری و ... را در شبکه‌های اجتماعی و سایت ها بهترین راهکار خدمات رسانی در شرایط ویژه کنونی که جامعه درگیر مبارزه با ویروس کروناست، دانست.

راه اندازی انجمن خیرین کتابخانه ساز، دعوت از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و پرداخت به موقع نیم درصد شهرداری‌ها از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی زرنديه فرمانداري استانی فرهنگی و هنری کتابخانه های عمومی شهرستان زرندیه کتابخانه ها فرهنگ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس