Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:36:49 GMT

رضاییان در تیم منتخب فصل ستارگان قطر (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۷۳۱۴

رامین رضاییان شب گذشته دهمین گل خود را با پیراهن الشحانیه ثبت کرد تا عملکرد خوبش ادامه دار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، الشحانیه شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات ندارد و در پایان هفته هجدهم مسابقات با کسب 13 امتیاز رتبه انتهایی جدول رده بندی را در اختیار دارد.


البته هر چقدر که شرایط الشحانیه خوب نیست ولی رامین رضائیان در این تیم می درخشد و شب گذشته نیز تاثیری محسوس در کسب دومین پیروزی فصل تیمش داشت و دو بار برای رسیدن به گل شماره 10 فصل، گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموریت بزرگ الشحانیه ماندن در رقابت های لیگ برتر در چهار هفته باقی مانده است؛ هدفی که با ادامه درخشش ستاره ایرانی این تیم و سه امتیازی که شب گذشته به دست آمد، دور از دسترس نخواهد بود.


این عملکرد شماره 10 تیم الشحانیه سبب شده تا کارشناسان شبکه الکاس او را به عنوان مدافع  راست تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر انتخاب کنند؛ موضوعی که در صورت سقوط الشحانیه نیز می تواند به آینده مدافع راست تیم ملی در کشور قطر کمک شایانی کند. 


رضاییان طی 17 بازی برای الشحانیه در فصل جاری رقابت های لیگ ستارگان قطر 10 بار گلزنی کرده است و یک بار هم با پاس گل هایش برای تیم قطری گل ساخته تا یکی از شاخص ترین بازیکنان فصل لقب بگیرد.

 

قطر الشحانیه رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الشحانیه رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت ارز به زائران حج

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به‎ مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی؛ پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!