Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:37:26 GMT

آزادکردن سه زندانی توسط بانوی یزدی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۷۳۴۳

آزادکردن سه زندانی توسط بانوی یزدی

رییس ستاد دیه یزد گفت: فاطمه محمدولی گودرزی یکی از بانوان نوعدوست یزدی به شکرانه مادرشدن با پرداخت یک میلیارد ریال به این ستاد، زمینه آزادی سه زندانی جرایم مالی غیرعمد را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اسلام افشون گفت: سپاس از پروردگار به یمن مادر شدن برای اولین بار ، هدف وی در کمک برای آزادی زندانیان بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همراهی مردم و خیران در آزادی زندانیان مالی نقش‌آفرین است که امیدواریم امسال بهتر از سال‌های قبل ادامه داشته باشد.

هم‌اکنون ۲۵۰ نفر به جرم جرایم مالی غیرعمد در استان زندانی هستند که برای آزادی آنان ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز است .

زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف ، حوادث کارگاهی، مهریه ،نفقه و بدهی ‌مالی هستند.تعداد زندانیان یزد در چهار ندامتگاه استان حدود چهار هزار نفر است.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد اسلام بانوان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات دارت آزاد قهرمانی بانوان کارگر با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور برگزار شد که الهام نیکخواه از استان یزد به همراه ورزشکار خوزستانی به عنوان سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.  ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.  مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.  سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده